וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדענים חשפו מה הכלב שלכם באמת רואה כשהוא צופה בטלוויזיה

13.9.2016 / 6:16

לא מעט בעלי כלבים מבחינים כי מדי פעם חיית המחמד שלהם צופה במסך הטלוויזיה או המחשב. חוקרים בחנו מה הכלבים שלנו באמת רואים שהם מביטים בטלוויזיה והאם יש להם העדפה כלשהי. מוקי, תעביר את השלט

יוטיוב

לעיתים קרובות נראה כי כלבים צופים איתנו בטלוויזיה כשאנחנו נמרחים בערב על הספה - אבל מה שהם רואים שונה מאד מבני האדם. מחקר חדש מצא אילו תוכניות חביבות במיוחד על ההולכים על ארבע. רמז: כל דבר שכולל כלבים אחרים.

החוקרת אילינה הירסקג'-דאגלס גילתה, כי מלבד כלבים אחרים, גם צלילים וקולות מסויימים מושכים את חיות המחמד למסכים. בין הקולות האהובים עליהם: נביחות ויללות של כלבים, בני אדם שמשבחים או נותנים הוראות ורעשים של צעצועים.

הבדל נוסף בינינו לבין חברינו הטובים ביותר הוא שבני אדם בדרך כלל צופים בטלוויזיה בישיבה או בשכיבה - בעוד הם מתנועעים ללא הפסקה ומנסים להתקרב למסך.

כלבים צופים בטלוויזיה. צילום מסך
אבל למה אין דמות כלב ב'חברים'?/צילום מסך

כמו כן, גם חווית הצפייה של הכלבים שונה מאד משלנו. הראייה שלהם היא בשני צבעים, כחול וצהוב ולכן בערוצי הטלוויזיה לכלבים יש צבעוניות עזה. בנוסף, הם נמשכים לתנועתיות רבה.

לכן אם תרצו לצפות בטלוויזיה עם חברכם על ארבע כדאי שתזכרו שהם כנראה יעדיפו משחק כדורסל על דרמה סוחטת דמעות. מצד שני, יתכן שהם יעדיפו בהרבה ללעוס נייר טואלט.

עוד באותו נושא

הבטיחו שהכלבים שלהם יודעים לקרוא - ונכשלו בשידור חי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully