וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה - פיירברג תישאר במעצר: "יהיה עצוב אם היא תואשם"

ראשת העיר נתניה, החשודה בקבלת שוחד, ערערה על מעצרה, אך בית המשפט המחוזי דחה את בקשתה. עם זאת, הוחלט שמעצרה יקוצר ביום. תושב העיר אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "היא עשתה המון למען העיר"

צילום: שלמי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן.

בית המשפט המחוזי-מרכז בלוד דחה היום (רביעי) את ערעורה של ראשת העיר נתניה מרים פיירברג החשודה בשחיתות על תנאי מעצרה. בית המשפט דחה את בקשתה של פיירברג, שמעצרה הוארך אתמול בשישה ימים, להשתחרר, אך קבע כי מעצרה יקוצר ביום אחד. בהחלטה ציין השופט ארז יקואל כי הוא אינו חולק על החלטת בית משפט השלום, אלא שהתבסס בהחלטתו בין היתר על התקדמות החקירה. "התרשמתי כי החוטים הקושרים את העוררת לביצוע העבירות המיוחסות לה אינם כה דקים, באופן המצדיק קביעה כי אין בנמצא רף ראייתי המצדיק את המשך מעצרה. קיים חשד סביר הקושר את העוררת לביצוע העבירות המיוחסות לה ואין המדובר בחשד בעלמא", טען השופט.

מעצרה של פיירברג הותיר את תושבים בעיר עצובים וכועסים ובעיקר לא מרוצים. "זה מאוד עצוב, מדובר בראשת עיר שמרבית התושבים אוהבים", אמר תושב העיר דורון ברגר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, "היא עשתה המון למען העיר", הוסיף. ברגר עבר לנתניה לפני 15 שנים ואף שבתחילה לא אהב את פיירברג - הוא התפעל מהפיתוח שנעשה בנתניה. "זה לא רק תנופה בדירות", הסביר ברגר, "גם מבחינת מרכזי מסחר ענקיים שנבנו, מסעדות ובתי קפה. זאת לא עיר מושלמת ויש בעיות, אבל כל מי שהיה באזור התעשייה החדש בשנת 2002 ומסתכל עליו היום רואה סיפור אחר. זה מזכיר את מה שקרה ברמת החייל בתל אביב".


עוד בוואלה! NEWS:
משרד החוץ הרוסי: נתניהו ואבו מאזן הסכימו עקרונית להיפגש במוסקבה
מנכ"ל "דניה סיבוס" בדיון החירום: "הכשל היה הנדסי, לא בטיחותי"
כשאין אוכל לילדים, תושבי ונצואלה נאלצים לצפות בחיות שלהם גוועות

הוארך מעצרה של ראשת העיר מרים פיירברג החשודה בקבלת שוחד. ניב אהרונסון
"לא קל היה לראות אותה על ספסל העצורים". מרים פיירברג בבית המשפט/ניב אהרונסון

הוא הוסיף כי אם ראשת העירייה תואשם, זה "לא יהיה נעים לאף אחד. זה יהיה עצוב, וכמובן שאכעס. אני אזרח שהוריי לימדו אותי לשמור חוק ולא לגנוב מאף אחד בטח מהמדינה או מהעיר". עם זאת, הוא הוסיף כי הוא קרא את התחקיר ו"מכיר את הסיפורים", אך לדעתו מדובר בחצאי שמועות. "יש אנשי ציבור שאתה רואה עליהם שהם מושחתים", ציין ברגר, "היא נראית כאחד האדם וגם בני המשפחה שלה נורמטיביים. אתה לא רואה אותם מקורבים לאנשי עסקים".

בפוסט שכתב בפייסבוק על הפרשה ציין ברגר כי "צדקה מרים פיירברג כשאמרה ביום הבחירות בשנת 2003 שהיא לא צריכה להבטיח כלום, כי את כל ההבטחות שלה היא קיימה בכהונה הראשונה". הוא הוסיף כי ראשת העירייה לא מכירה אותו אישית אף שהם נפגשו בכמה מקומות. "תמיד אני אומר שלום ותמיד היא שואלת לשלומי אף שסביר שכך היא פונה לכל אזרח", כתב.

לדבריו, בקבוצת הפייסבוק של השכונה שבה הוא גר, קריית השרון, יש "לא פעם דברי ביקורת, אבל תמיד גם הערכה". הוא הוסיף כי "הרוב בנתניה יודע - מרים פיירברג היא אולי הדבר הטוב ביותר שקרה בנתניה מאז ומעולם. בטח אחד הטובים. אין לי מושג אם היא תואשם, אין לי מושג אם עברה עבירה. אבל דבר אחד אני יודע - לא קל היה לראות אותה על ספסל העצורים בבית המשפט. זה היה עצוב. מאוד עצוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully