וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת החניון: ועדה הומניטרית תדון בסוגיית מעמדו של בן אלמנת ההרוג

שר הפנים הורה למנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה לדון בעניינו של בנה של גלינה יעקובוב, שבעלה אולג נהרג באסון. הבן, תושב אוקראינה, הגיע לאחרונה לארץ כתייר וכעת מועמד לגירוש. "חובתנו לסייע לה ולנהוג לפנים משורת הדין"

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

שר הפנים אריה דרעי הורה אמש (רביעי) לכנס היום את הוועדה ההומניטרית של רשות האוכלוסין וההגירה לדון בסוגיית מעמדו של בנה של גלינה יעקובוב, שבעלה אולג נהרג באסון קריסת החניון ברמת החייל שבתל אביב. בנה של יעקובוב מנישואים קודמים הוא תושב אוקראינה שהגיע לארץ לפני שנתיים כתייר וכעת מועמד לגירוש.

אולג יעקובוב, בן 60 מתל אביב, הוא אחד משלושת ההרוגים באסון קריסת החניון, לצד דניס דיאצ'נקו מאוקראינה ועאהד אל-חאג' מכפר בית רימא שליד רמאללה. גלינה, הסובלת מנכות ובעיות נשימה ושנמצאת במצב כלכלי קשה, ביקשה ממשרד הפנים כי בנה יישאר בארץ. בעקבות בקשתה ולנוכח הנסיבות הטרגיות הורה שר הפנים למנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אמנון בן עמי לכנס את הוועדה.

"בעלה של גלינה נהרג באסון שקרה בישראל וצריכים לנהוג בה לפנים משורת הדין לנוכח הטרגדיה הקשה", אמר דרעי. "האלמנה זקוקה לבנה לידה כדי שיסייע לה וזו חובתנו כלפיה לאחר שאיבדה את בעלה באסון הקשה".

לקריאה נוספת:
משפחת ההרוג מדברת לראשונה: "אולג עבד כדי לממן טיפול לבנו שבתרדמת"
קריסת החניון בתל אביב: הותרו לפרסום שמות ההרוגים באסון
ביקורת על המשטרה: "הסתרת פרטי חקירת קריסת החניון מסכנת חיים"

משפחת אולג יעקובוב, נהרג בקריסת החניון ברמת החייל. תל אביב 7 בספטמבר 2016. אבי כהן
"מה יהיה על החיים שלי?". אלמנתו גלינה, בשחור/אבי כהן

מוקדם יותר אתמול סיפרה גלינה על הבעיה של בנה. "הבן שלי בא כדי לעזור, אבל הוא לא יכול לעבוד כי אין לו אישור מה יהיה על החיים שלי? מה אני אעשה?", תהתה. "לבן לא מרשים לעבוד כי אין לו אזרחות כי הוא לא יהודי, אבל הוא גדל אצל יהודי מגיל ארבע", ציינה.

למרות גילו סיפרה גלינה כי אולג "תמיד עבד קשה". לדבריה, הוא נפצע כמה פעמים במהלך עבודתו אך עדיין שב לעבוד. "פעם נחתכה לו הרגל עד העצם, וכשהחלים הוא חזר לעבודה. כל הזמן עבד קשה מאוד כדי שנוכל להתקיים ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות".

(עדכון אחרון: 00:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully