וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה והאקס של שפנפנת פלייבוי נקם בה וחטף בבית המשפט

12.9.2016 / 6:25

כשהדוגמנית שרלוט גליששינסקי היתה בת 17 היא ניהלה רומן עם המורה שלה לחינוך דתי. אך נראה שלבחור יש הרבה מה ללמוד על חינוך, כי אחרי שהיא עזבה אותו הוא שלח תמונת עירום שלה לחבר כנקמה. כעת הוא נתבע בבית המשפט וישלם ביוקר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Playboy Deutschland

המורה שניהל רומן אסור עם שפנפנת הפלייבוי הגרמניה העולה שרלוט גליששניסקי נתבע על ידה בבית המשפט, לאחר ששלח תמונת עירום שלה לחבר אחרי שנפרדה ממנו.

מיכאל קרסבאום בן ה-46, מורה לחינוך דתי, מואשם בסעיפי הטרדה וחדירה לפרטיות של גליששניסקי בת ה-20. תמונת העירום צולמה כאשר היתה בת 17 בלבד, שנה לאחר שלמדה אצלו בכיתה כתיכוניסטית.

"שרלוט היתה בת 13 כשעינינו נפגשו לראשונה. יום אחד היא התעלפה בכיתה ואני דאגתי לה", סיפר קרסבאום. מערכת היחסים בין השניים החלה כשהיתה בת 16, אך לדבריו הם שכבו רק שנה מאוחר יותר.

מיכאל ושרלוט בימים אוהבים יותר:

"איבדתי הכול עכשיו. את אישתי, את העבודה, החברים, הבית והכסף. אבל אני אוהב את שרלוט וזה לא מפסיק", הוסיף ואמר האב לשלושה, "עזבתי את אישתי בשבילה והתארסנו".

זמן קצר לאחר מכן גליששינסקי זרקה את המורה הסוטה לטובת נער בן גילה. "השתכרתי ושלחתי תמונה שלה עירומה למישהו", הוא אמר בבית המשפט.

בתקושרת הגרמנית דווח שעל הטעות הזאת הוא נתבע על ידי אביה של שרלוט, שטוען כי קרסבאום אף עקב אחרי בתו. "אמרתי לו שיהיו השלכות אם לא יעזוב את הבת שלי במנוחה. בגלל זה דיווחתי על ההתנהגות שלו לרשויות", אמר האב.

עוד באותו נושא

על מחבטים וישבנים: דוגמנית תבעה את פלייבוי אחרי ששיחקו גולף על ישבנה

לכתבה המלאה

ומאז שרלוט עברה להצטלם בעירום תמורת כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully