וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת מתה ב"מחסן ילדים" לעובדים זרים בדרום תל אביב; הנסיבות בבדיקה

התינוקת, בת שבעה חודשים, הובאה לפעוטון על ידי אביה, שסיפר שנפלה לפני כן. אחרי כמה שעות הבחינה המטפלת כי התינוקת אינה נושמת והזעיקה את האב ואת צוותי מד"א. היא פונתה לבית החולים שם נקבע מותה. סיבת המוות אינה ברורה

עריכה: מתן חדד

(בווידאו: הצצה ל"מחסני הילדים" בדרום תל אביב, מרץ 2015)

תינוקת בת שבעה חודשים מתה היום (רביעי) בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שנפלה ונחבלה בראשה בבוקר. התינוקת, בת של אזרחי אריתריאה, נמצאה מחוסרת הכרה בפעוטון של ילדי עובדים זרים ברחוב התקווה בדרום העיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול ראשוני ופינו אותה לבית החולים תוך כדי שהם מבצעים בה פעולות החייאה. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מבית החולים נמסר כי סיבת המוות אינה ברורה.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי אביה שת התינוקת הביא אותה בבוקר לפעוטון, שם סיפר למטפלת כי התינוקת בוכה משום שנפלה. בשעות אחר הצהריים הבחינה המטפלת כי התינוקת אינה נושמת והזעיקה את האב ואת צוותי מד"א. המשטרה פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע. הוריה של התינוקת מסרו את עדותם למשטרה והגופה תועבר למכון לרפואה משפטית לקביעת סיבת המוות.

פרמדיקית מד"א בתיה אספיר שטיפלה בפעוטה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו תינוקת בת שבעה חודשים, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א שהגיעו החלו בפעולות החייאה ואנחנו המשכנו ביחד איתם לבצע פעולות החייאה מתקדמת שכללו תרופות, עיסויים והנשמות, ובהמשך פינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי ופעולות החייאה".

עוד בוואלה! NEWS:
ראשת עיריית נתניה מרים פיירברג נעצרה בחשד לקבלת שוחד
משפחת ההרוג מדברת לראשונה: "אולג עבד כדי לממן טיפול לבנו שבתרדמת"
צפו: חבר פרלמנט הולנדי מסרב ללחוץ את ידו של נתניהו

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
"ראינו תינוקת בת שבעה חודשים, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה"/ראובן קסטרו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully