וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 27 שנה, נפתרה בארה"ב תעלומת היעלמותו של ג'ייקוב בן ה-11

7.9.2016 / 11:35

דני היינריך הודה כי חטף את ג'ייקוב ווטרלינג ב-1989, בעת שנסע על אופניו. הוא אנס אותו וירה בו למוות. במסגרת הסדר טיעון, הוא הוביל את המשטרה אל הקבר, אך לא יואשם ברצח. הוריו של הילד: "צריכים להחלים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

תושב מינסוטה שבארצות הברית הודה הלילה (רביעי) בחטיפתו של ילד בן 11 בשנת 1989 וברצח שלו, כחלק מהסדר טיעון שאליו הגיע עם הרשויות ובמסגרתו סייע למשטרה למצוא את שרידי הגופה. ג'ייקוב ווטרלינג רכב על אופניו בכביש באזור כפרי במדינה יחד עם אחיו ועם עוד חבריו כאשר נחטף באוקטובר באותה שנה. דני היינריך, בן 53, אמר כי הוא חטף אותו, אנס אותו וירה בו למוות.

"הוא הודה ברצח של ג'ייקוב ווטרלינג, וכמעט 27 שנה אחרי שביצע את הפשע המרושע נעשה עמו צדק. ג'ייקוב סוף סוף בבית", אמר אנדרו לוגר, התובע מטעם מחוז מינסוטה, בהצרה שמסר. הודאתו של היינריך, בנוסף למסירת המידע למשטרה על מקום קבורת גופתו של ג'ייקוב, הייתה חלק מההסדר שבו הודה גם בתקיפה מינית ילד אחר, בן 12. הוא לא יעמוד לדין בגין הרצח, אלא בגין עבירות של פדופיליה. לפי התביעה, צפויים להיגזר עליו 20 שנות מאסר. ביולי אשתקד פשטו הרשויות על ביתו של היינריך. הן מצאו חומרים של פורנוגרפיית ילדים בקלסרים ובמחשבו.

באוקטובר שעבר הפך היינריך למבוקש, מאחר שהרשויות מצאו דמיון בין חטיפתו של ווטרלינג לבין כמה מקרים לא פתורים של תקיפות מיניות במרכז מינסוטה, שאירעו במהלך שנות ה-80. הוריו של ג'ייקוב, פטי וג'רי, הפכו לפעילים למען ילדים נעדרים מאז היעלמותו של בנם. "המורשת שלו תימשך", אמרה אמו במסיבת עיתונאים שכינסו ההורים לאחר הופעת רוצח בנם בבית המשפט. "עבורנו, ג'ייקוב היה בחיים עד שמצאנו אותו. אנחנו צריכים להחלים".

הוריו של ג'ייקוב ווטרלינג, ילד בן 11 שנחטף בארצות הברית, עם תמונתו, 2009. AP
היה יחד עם אחיו ועם חבר נוסף. ג'ייקוב ווטרלינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully