וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה: פלסטיני הצליח לטפס על רכב צה"ל בקלקיליה. תיעוד

7.9.2016 / 8:05

בתום פעילות צבאית של כוח צה"ל בעיר נתקע אחד הרכבים, וסביבו התפתחו מהומות שבהן השתתפו כ-150 פלסטינים. במהלכן הצליח נער פלסטיני לעלות לרכב הצבאי וניסה לחבל באנטנה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

עריכה: מתן חדד

נער פלסטיני הצליח לעלות על רכב צבאי במהלך הפרות סדר בקלקיליה – כך עולה מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS. האירוע התרחש אתמול (שלישי) לפנות בוקר, בתום פעילות של כוח צה"ל בעיר. על פי גורם צבאי, במהלך יציאת הכוחות מהאזור נתקע אחד מכלי הרכב, וסביב השיירה פרצו מהומות שבהן השתתפו כ-150 פלסטינים.

בסרטון ניתן לראות את הנער שעלה על הרכב זורק אבן ומנסה לחבל באנטנה. כמו כן נראים בני נוער נוספים רודפים אחרי השיירה, צועקים ומיידים לעברה אבנים. הגורם הצבאי הדגיש כי לאחר זמן קצר, ותוך כדי שהכוחות משתמשים באמצעים לפיזור הפגנות, הפלסטיני ירד מהרכב הצבאי והכוח עזב את המקום ללא נפגעים ומבלי שנגרם נזק. עוד מסר הגורם כי לאורך כל האירוע הייתה מעטפת אבטחה סביב הכוח שהותקף.

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך פעילות מבצעית שהתקיימה אמש בקלקיליה, נתקע רכב של הכוח ששהה במקום. סביב הרכב התאספה התקהלות של פלסטינים שיידו אבנים לעברו. כוחותינו הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ויצאו מהאזור".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
היום השלישי לעבודות החילוץ: "הייתה אופטימיות – אך הסיכויים פוחתים"
חבלן המשטרה על הפגזים שנמצאו בכנרת: "יכולים להתפוצץ אחרי מאה שנה"
"כמו ניסיון התנקשות": מכוניתו של פוטין נפגעה בתאונה - הנהג נהרג

תיעוד: פלסטינים יידו אבנים וטיפסו על רכבי צה"ל שסיירו בקלקיליה. מערכת וואלה! NEWS
הכוח יצא ללא פגע. מסומן באדום - הנער שעלה על הרכב/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully