וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחורה הזו יש לשון באורך 11 ס"מ והיא לא מהססת להשתמש בה

11.9.2016 / 4:05

הצעירה הזו לא חשבה שהלשון שלה כל כך ענקית עד שחבריה איתגרו אותה לללק את העין - והיא הצליחה. מאז היא הפכה לכוכבת רשת עם בעיה אחת: "בגלל שאני מפרסמת תמונות של הלשון שלי גברים מדברים איתי בצורה מינית"

האם זו הבחורה עם הלשון הארןוכה בעולם?/Gerkary Bracho

לגרקרי ברצ'ו בלקואט יש חלום לא שגרתי - היא רוצה להיכנס לספר השיאים של גינס תחת התואר "בעלת הלשון הארוכה בעולם". הצעירה מפלורידה טוענת כי הלשון שלה, באורך 11.38 סנטימטרים מביסה את זו של המחזיק בתואר ניק סטוברל שאורכה 10 ס"מ בלבד.

בלקואט גילתה כי מעולם לא חשבה שהלשון שלה כל כך ענקית עד שחבריה איתגרו אותה לעשות טריק. "לא הבנתי שהיא גדולה עד שחברים שלי ביקשו שאני אלקק את העין שלי והצלחתי, זה היה שוק", סיפרה. "מתחתי אותה במשך שבוע כדי לראות אם אני מצליחה ללקק לעצמי את האוזן ועכשיו אני יכולה גם את המרפק".

כך נראית הלשון בפעולה:

בלקואט סיפרה כי למאפיין הייחודי שלה יש גם כמה מגרעות. "אני לא אוהבת שיש גברים שחושבים שבגלל שאני מפרסמת תמונות של הלשון שלי הם יכולים לדבר איתי בצורה מינית", אמרה. "הדבר הראשון שהם כותבים לי זה 'חבר שלך ממש בר מזל' ואני כותבת שאין לי חבר בכלל".

המחזיק הרשמי בתואר "הלשון הארוכה ביותר" סיפר כי פגש את המתחרה שלו בלקואט ועל אף שהיא אדם מקסים הוא לא חושש למקומו. "היא קטנה חוץ מהלשון שלה, כך שיתכן שהיא נראית גדולה יותר משהיא באמת", אמר.

עד שהאנשים מספר השיאים של גינס יגיעו למדוד את בלקואט, נותר לנו רק ליהנות מפעלולי הלשון שלה.

עוד באותו נושא

צפו: המתחרה של גרקרי על תואר "הלשון הארוכה בעולם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully