וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל פוליטי? אדלשטיין דחה את כינוס הפגרה על משבר הרכבת

6.9.2016 / 8:42

לאחר שנקבע מועד הדיון על יומו הראשון של חג הקורבן, דרשו חברי כנסת ערבים לדחותו. יו"ר הכנסת נענה, אבל ח"כ עיסאוי פריג' מאשים אותו בניסיון למסמס את הדיון: "אדלשטיין ידע שנבקש דחייה"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: תנועת הרכבות שבה לסדרה ביום ראשון לאחר השבתה של יממה)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נענה לבקשת "הרשימה המשותפת" וח"כים ערבים נוספים, והודיע על דחיית כינוס הפגרה בנושא הרכבת בשל חג הקורבן. אתמול (שני) הודיעה הכנסת כי תזמן את הדיון, שכונס לבקשת שהאופוזיציה, ליום שני הבא, ושעה קלה מאוחר יותר ביקשו חברי הרשימה המשותפת ביקשו לדחות את הדיון בגלל החג.

בסוף השבוע האחרון, על רקע ביטול עבודות התשתית ברכבת, יזמה מרצ את כינוס הפגרה המיוחד, ועמה הצטרפו המחנה הציוני ויש עתיד בקריאה לדיון בנושא "ביזוי השבת והפגיעה בחיילים ואזרחים סביב משבר הרכבת".

עוד בוואלה! NEWS:
"מכעיס איך דברים מתנהלים פה": תורים ארוכים של חיילים השתרכו בתחנות
חשש לחייו של לכוד נוסף שאותר בחניון שקרס: "הזמן לא משחק לטובתנו"
רשלנות שעולה בחיי אדם: "ענף הבנייה בארץ ידוע בקמצנותו"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, טקס לציון עשור למלחמת לבנון השנייה, הכנסת. 19 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
ח"כ יולי אדלשטיין. התכונן מראש לדחיית הדיון?/נועם מושקוביץ

ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) האשים את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בניסיון למסמס את הדיון. "ההחלטה לזמן את הדיון הדחוף ליום הראשון של החג היא למעשה תרגיל דחייה פוליטי", אמר לפני הדיון. "אדלשטיין ידע שתגיע בקשת דחייה וקבע מראש מועד בכוונה לבטלו ולחסוך מראש הממשלה דיון במחדליו, לכאורה בשם ההתחשבות בחברי הכנסת הערבים", אמר. "טוב יעשה יו"ר הכנסת באם יקבע את הדיון לפני החג או אחריו, כדי לעמוד במילתו ולקיים דיון ולא רק להתרכז בניסיון להימנע ממנו", אמר פריג' בבקשה הדחייה.

גם בפגרה הקודמת במאי ביקשה האופוזיציה לכנס דיון מיוחד, בנושא דוח המבקר על צוק איתן. בהובלת מרצ גויסו 53 חתימות לכינוס הישיבה, אך הבקשה נדחתה בטענה כי הדוח לא פורסם.

חידשו תנועת הרכבות מתל אביב לחיפה. מגד גוזני
חידוש תנועת הרכבות אחרי המשבר בסוף השבוע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully