וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שכול שבנו נהרג בלבנון התאבד מעל קברו בהר הרצל: "שבר שלא התאחה"

2.9.2016 / 19:25

אביו של החלל, שנהרג בזמן מארב ב-1992, שם קץ לחייו בהר המנוחות שבירושלים. הוא היה חולה בסרטן במשך שנים ונאבק לקבל סיוע כלכלי. "מאז מות הבן הוא היה בדיכאון, בכל פעם שהרגיש רע ישן על הקבר", סיפר מכרו של האב

טקס האזכרה הממלכתי לחללי מלחמת יום הכיפורים, הר הרצל, 24 בספטמבר 2015. נועם מושקוביץ
בית העלמין בהר הרצל. למצולם אין קשר לכתבה/נועם מושקוביץ

אב שכול שבנו נהרג בזמן מארב בלבנון שם קץ לחייו היום (שישי) מעל לקבר הבן בהר הרצל שבירושלים. אביו של החלל, שנהרג ב-1992, היה חולה במשך שנים ונאבק על מנת לקבל סיעו כלכלי בשנים שאחרי מות בנו.

הבן שנהרג נפגע מאש צה"ל ומת מפצעיו בשטח בלבנון, ובאתר המועצה האזורית שבה התגורר נכתב כי "האובדן ונסיבות נפילתו גרמו לבני משפחתו שבר שלא נתאחה".

"הכרתי את האב כשלימדנו ביחד בתיכון בירושלים", סיפר חברו שמואל מניב. "הוא היה מורה עם התלהבות עצומה לתנ"ך, אדם בודד שמחפש הרפתקאות. בנו היה ילד יפה וגבוה, ספורטאי. הוא התגייס לצבא והם בקושי רב חתמו לו כבן יחיד".

"מאז מות בנו הוא היה בדיכאון ובסבל שלא עזב אותו עד יום מותו. הוא ניסה לכתוב עליו ספר והעתיק את מקום מגוריו, וביישוב החדש הקים גן על שם הבן שלו ורצה להביא לשם בתי ספר שיבקרו", המשיך מניב. "לא כל כך הגיעו והוא ניסה לעשות הרבה כדי שיבואו. לאחרונה הוא חלה בסרטן ובחודשיים האחרונים בכל פעם שלא הרגיש טוב הגיע להר הרצל וישן על קבר בנו כל הלילה. בבוקר היה מספר שהוא מרגיש טוב ושזה עדיף על טיפול רפואי".

עוד בוואלה! NEWS:
חרף הסיכום: החרדים דורשים לבטל את כל עבודות הרכבת בשבת
חרף התחזיות: בפתח משוכנעים כי הם על סף ניצחון סוחף על חמאס
מחאת ענק במתקן "חולות" על העברת ארבעה מבקשי מקלט לכלא סהרונים

(עדכון ראשון: 16:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully