וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שמים בקלמר? ילדים שעולים לכיתה א' על הדברים החשובים באמת

עמוס שקולניקוב, זוהר צור ותמר לדקני סיפרו באולפן וואלה! NEWS על ההתרגשות לפני פתיחת הלימודים. "אני מתרגש, כיתה א' זה כיף", סיפר משה חיים לוי. ומסתבר שלא כל הילדות רוצות ציור של אלזה על הילקוט

עריכה: ניר חן

לקראת שנת הלימודים התשע"ז שתיפתח הבוקר (חמישי), ערכנו באולפן וואלה! NEWS ריאיון עם שלושה תלמידים שעולים לכיתה א' - עמוס שקולניקוב, זוהר צור ותמר לדקני.

השלושה מצפים בקוצר רוח לתחילת הלימודים, והם אף ביקרו בבית הספר שלהם ופגשו את המורים. עמוס מספר שהוא מאוד אוהב את בית הספר החדש שלו, ואולי להורים שלו יהיה קשה לאסוף אותו משם בתום יום הלימודים הראשון. "לא רציתי לעזוב את בית הספר", אמר עמוס, "רציתי לגור שם".

נראה כי השלושה עסוקים בדברים החשובים באמת - בילקוטים ובקלמרים. תמר לדקני לא נכנעה לתכתיבים חברתיים ומחר היא תלך עם ילקוט בלי הדמויות של אלזה ואנה מהסרט "פרוזן". גם זוהר הצהירה שאינה מחבבת את הדמויות הפופולריות, למרות שהיא עצמה תלך מחר לבית הספר עם ילקוט כזה. "אני לא רוצה", אמרה זוהר, "אבל אמא הכריחה אותי".

עוד באותו נושא:
יומיים לפני תחילת שנת הלימודים: מאבטחים בירושלים מאיימים בשביתה
ביטון נגד משרד החינוך: "לשנות את שיטת ההוראה, לא להוריד פרקים"
"חברה נאורה תומכת בחלש": ערכי בית הספר שבו 99% זכאות לבגרות

שלום כיתה א - ילדי בית ספר גרץ מתכוננים באולפן וואלה לעלייה לכיתה א. מערכת וואלה!
עמוס, זוהר ותמר באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה!

הוריהם של ילדים העולים לכיתה א' סיפרו אף הם לוואלה! NEWS על התחושות לקראת תחילת דרכם של הילדים במערכת החינוך. "פעם ראשונה שאני שולחת ילד לבית ספר, בית הספר יפה והוא אוהב אותו כבר וכיף לו. אני שמחה מאוד", סיפרה מרים לוי, אמו של משה חיים מההתנחלות אפרת.

משה חיים עצמו נגרש מאוד ושמח לקראת תחילת הלימודים. "אני שמח כי כיתה א' זה כיף. אני הכי רוצה שהמורה תהיה טובה. החברים שלי אהרוני ומתניה יהיו איתי בכיתה ואני מאוד שמח. אני אהיה ילד טוב ואני כבר ילד טוב. הכי אני אוהב ללמוד", סיפר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עולים לכיתה א -  הילד משה האמא מרים. נועם מושקוביץ
משה חיים ואמו מרים, אפרת/נועם מושקוביץ

שירה אליסף, שתתחיל את לימודיה בבית הספר הממלכתי-דתי בשכונת הר נוף בירושלים, סיפרה כי פגשה את המורה ואמרה לה שהיא אוהבת ללמוד. "אני מתרגשת והכי רוצה שיהיו לי חברות", אמרה.

"זו הבת השלישית שעולה לכיתה א' אבל זה מרגש כל פעם מחדש", אמר ישראל, אביה של שירה. "אני מאחל לה הרבה הצלחה, שתהיה תלמידה טובה ובעיקר שתלמד להיות אדם טוב. זה הכי חשוב מבחינתי, שתלמד ערכים ומידות. להיות אדם מועיל לחברה".

הילדה שירה מתכוננת לכיתה א. נועם מושקוביץ
שירה מתכוננת לכיתה א'/נועם מושקוביץ

עדי חי בת השש תתחיל את לימודיה בבית הספר תלי גילה בירושלים ואמה, לאה, כבר נרגשת לשלוח את בת הזקונים שלה לבית הספר. "מאחלת לה המון הצלחה, שתכיר המון חברים חדשים ושיהיה לה כיף עם המורים. אני מאוד מרוצה מהמערכת, מתרגשת כי זו הקטנה ומקווה שיהיה רק טוב", אמרה.

עדי בעצמה דווקא לא מתרגשת יותר מדי, אבל שמחה מאוד לקראת ההתחלה החדשה. "אני רוצה להצליח בכיתה א', פגשתי את המורה והיא סיפרה לנו סיפור על הדוב שלא ידע לקרוא. יש לי בגדים יפים וילקוט חדש לקראת כיתה א', ואני הכי רוצה ללמוד לכתוב".

(עדכון ראשון: 20:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully