וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרים נדהמו: הדייל שגנב מנוסעים חשוד בהצתת בניין ברמת גן

30.8.2016 / 17:00

מייקל גליק הורשע בגניבת ארנקים מנוסעים בעת ששימש דייל באל על. עתה הוא נעצר בחשד להצתה בכמה הזדמנויות של בניין משרדים שבו הוא עובד כסמנכ"ל שיווק. הוא הכחיש את המיוחס לו

הצתה של בניין משרדים ברמת גן. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
החשוד נעצר בתום מרדף קצר, לאחר שנראה מנסה להצית את המבנה. בניין המשרדים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

דייל לשעבר בחברת התעופה אל על שהורשע בגניבה מנוסעים נעצר פעם נוספת, הפעם בחשד לעבירות של הצתה. החשוד, מייקל גליק, בן 39 מבאר יעקב, נעצר אתמול (שני) בחשד שהצית בחודש האחרון שלוש פעמים בניין משרדי חברה ברמת גן, שבה הוא עובד בתור סמנכ"ל שיווק.

מעצרו של גליק אירע כאשר שוטרי מרחב דן בפיקודו של ניצב-משנה שי אזולאי הוזעקו לבניין ברמת גן, בטענה כי אדם מנסה להצית את המבנה מבחוץ. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשוד שניסה להימלט, תוך שהוא משליך מכל ובו ככל הנראה חומר דליק. לאחר מרדף קצר, נעצר החשוד והובא לחקירה. שם, נדהמו חוקרי המשטרה לגלות על עברו של החשוד.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חשד: עובד שנפל אל מותו באתר בנייה בתל אביב - נדחף בידי חברו
אישה בת 38 נהרגה מפגיעת רכב בתחנת אוטובוס בכביש החוף
ראש המוסד לשעבר: "איראן לא מהווה איום קיומי על ישראל"

הצתה של בניין משרדים ברמת גן. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הדלת שהוצתה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

גליק, סמנכ"ל שיווק בחברה העוסקת בהימורים באינטרנט, נעצר לפני יותר משנה וחצי לאחר שנתפס גונב ארנקים בטיסה מבנגקוק. במהלך החקירה שהתקיימה בזמנו, עלה החשד כי הוא הרדים את הנוסעים ואז גנב את כספם. הוא הורשע ומשפטו צפוי להסתיים בחודש הבא עם מתן גזר הדין. הפעם הוא חשוד בעבירה של הצתה.

החשוד הובא היום לדיון בבית משפט השלום בתל אביב. בהסכמת סנגורו עו"ד בועז קניג, הוארך מעצרו עד יום שישי. גליק כפר בחשדות המיוחסים לו ובמהלך חקירתו טען כי הוא נפל קורבן לאיומים ולא הוא הצית את המבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully