וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסיכוי שאי מסתורי בצורת "עין" הוא בעצם בסיס חייזרים סודי?

6.9.2016 / 9:01

את השאלה הזאת שואלים אלפי חובבי עב"מים, שתוהים איך האי הזה צף על צירו ונראה "נקי" מדי לאזור הבוצי בו הוא נמצא. קמפיין קיקסטארטר מתכנן לשלוח לאי צוות מומחים שיפענח מה באמת קורה שם

kickstarter

רק לפני שבועיים סיפרנו לכם על תיאוריה הגורסת שצבא סודי של עב"מים מסתתר במעמקי הים וזומם להשתלט על כדור הארץ, והנה "גוגל מפות" עושה זאת שוב וחושף בפנינו תופעה בלתי ניתנת להסברה שגורמת לחובבי המדע הבדיוני להתרווח מול המסך ולדווח על בסיס חייזרים תת מימי נוסף שנמצא בכדור הארץ. הפעם המאמינים סבורים שאי מסתורי בצורת "עין" שנמצא ליד ארגנטינה הוא בעצם דלת הכניסה לבסיס חייזרים תת ימי עצום, שמסווה עצמו בצורת אי.

האי הנידח, שנמצא בקצה הצפון-מזרחי של ארגנטינה, מיוחד מכמה בחינות: הוא צף וזז על צירו, משורטט במבנה מעגלי מושלם, המים סביבו נקיים וקרים (בניגוד לנהרות המלוכלכים באזור) והאדמה מתחת לפני המים קשה וחלקה (בניגוד לאדמה הבוצית שמקיפה את האזור), האי מוקף בערוץ זעיר של מים צלולים שקוטרו כ- 130 ס"מ, שלפי המאמינים מספיק גדול כדי להכיל עב"מ משוכלל בלתי נראה.

אי מסתורי בצורת עין. צילום מסך
אי מסתורי מעורר ספקולציות על חוצנים/צילום מסך

צוות של חוקרים ואנשי קולנוע פתחו בקמפיין קיקסטארטר כדי לממן הוצאה לאי של צוות חוקרים מיומן שיעזור לגלות מה עומד מאחוריו. "גילינו אי מסתורי ליד נהר פרנה, שזז ומסתובב על צירו באופן מסקרן", סיפר מהנדס המים הניו יורקי שמעורב בפרויקט, ריצ'ארד פטרוני, בהודעה לעיתונות, "חוץ מזה, הוא מציג מבנה מעגלי מדויק המוקף בפס מעגלי מושלם נוסף של מים. זה משהו אמיתי, ויתכן שקשור לחוצנים ולהיבטים על טבעיים אחרים".

פטרוני שיתף פעולה עם במאי ומפיק הקולנוע הארגנטינאי, סרג'יו ניוספילרם, כמו גם עם מומחה הטכנולוגיה, פבלו מרטינז. "העין" נמצא ב"גוגל מפות" באמצעות הקואורדינציות 34°15'07.8'S 58°49'47.4"W. הוא ממקום באזור הדלתה של פרנה, בין הערים קמפנה וזארייט, שבבאונוס איירס.

עוד באותו נושא

האם צבא סודי של עב"מים ממעמקי הים זומם להשתלט על העולם?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה כמו מעגלי חייזרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האי זוהה לראשונה ע"י צוות צילום לפני כחצי שנה, כשהם חיפשו מקום לצלם בו סרט על תופעות על טבעיות כגון רוחות רפאים וחייזרים. אחרי שנחשפו לאי המסתורי בצג המחשב שלהם, הם ידעו שהם מוכרחים לבחון אותו במי עיניהם. "העין הוא אי מעגלי המוקף בערוץ דק של מים", ניוספילרם אומר בסרטון, "שני המעגלים (המים והאדמה) כל כך מושלמים שקשה להאמין שמדובר בתוצר של הטבע". הצוות ניסה למצוא פתח לאי דרך הביצות שסביבו ולא צלחו את המשימה. בנסיונם השני, ואחרי 8 שעות של הליכה, הם הגיעו ל"עין" והופתעו ממה שראו.

"המקום היה מדהים ומוזר לגמרי", אמר ניוספילרם, "גילינו שהמים נקיים להפליא וקרים, האדמה הייתה קשה והחלק המרכזי שלו צף. אנחנו לא יודעים על מה הוא צף, אבל הוא צף". המשימה הבאה שלהם היא לחזור לאי - והפעם עם צוות מומחים, "אנחנו רוצים לחזור לשם עם משלחת מדעית הכוללת גיאולוגים, ביולוגים, צוללנים, עב"מולוגים, מזל"טים מיוחדים ועוד, ולקחת דגימות של המים, האדמה, הצמחים וכל מיני אובייקטים אחרים שנמצא שם", הוא הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המים קרים ונקיים בניגוד למים באזורים סמוכים לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה מנסה לגייס סכום של 50 אלף דולר דרך קיקסטארטר. עד כה הם אספו סכום של 4,557 דולר מ-25 תורמים, ונותרו להם עוד 42 ימים עד תום הקמפיין. הצוות שיישלח למקום יתעד את המסע שלהם ויהפוך אותו לסרט תיעודי, בו - ובשאר ממצאי המשלחת - יוכלו התורמים לצפות בחינם (אלו שתרמו סכום של 25 דולר). אם אתם לא מסתפקים בזה, תרומה של 5,000 דולר תאפשר לכם מקום במשלחת השנייה לאי, ותרומה של 10,000 דולר תוכל לשריין לכם מקום כבר במשלחת הראשונה שתצא לשם. לקמפיין לחצו כאן.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully