וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד שנפל אל מותו באתר בנייה בתל אביב - נדחף בידי חברו

30.8.2016 / 15:00

ההרוג, שוהה בלתי-חוקי בן 17, נמצא בשבוע שעבר באתר הבנייה במצב אנוש ומת בהמשך מפצעיו. תחילה נחקר האירוע כתאונת עבודה והאתר נסגר בהוראת מפקד המחוז. בעקבות חקירת המשטרה נעצר עובד אחר בחשד לגרימת מותו

מתחם השוק הסיטונאי בתל אביב. ראובן קסטרו
הנער פונה במצב אנוש ומותו נקבע כעבור ימים ספורים. אתר בנייה בתל אביב/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה צעיר בן 19 תושב הפזורה הבדואית בנגב בחשד כי היה מעורב במותו של חברו, נער בן 17 תושב הגדה המערבית. הנער שהועסק כעובד לפינוי פסולת באתר בנייה במרכז תל אביב נפל אל מותו בשבוע שעבר. במשטרת תל אביב חושדים עתה כי חברו שנעצר דחף אותו וככל הנראה גרם לנפילתו. היום (שלישי) הוארך מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

ביום שלישי שעבר התקבל במוקד 100 דיווח על אדם השוכב פצוע לאחר שככל הנראה נפל מגובה בסמוך לאתר בנייה במתחם של חברת "גינדי" ברחוב קרליבך בתל אביב. הפצוע פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר עם פגיעה רב-מערכתית וכעבור ימים ספורים נקבע מותו.

מבירור פרטי המקרה על ידי חוקרי מרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן, עלה כי הנער, שנפל מגובה כשמונה מטרים, הוא שוהה בלתי-חוקי. בהוראת מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב משה אדרי, נסגר אתר הבנייה לשלושה ימים.

במהלך החקירה עלה החשד כי ייתכן ומדובר באירוע פלילי. זאת, בשל עדויות של עדי ראייה שסיפרו כי הנער נדחף מהמבנה. החשוד שנעצר אתמול קשר את עצמו במהלך חקירתו לזירת האירוע וסיפר כי עבד בשמירה באתר הבנייה אך הכחיש כי דחף או היה מעורב במותו של הנער.

עוד בוואלה! NEWS:
הפרק שתלמידי ישראל לא ילמדו: קריסת הדמוקרטיות באירופה
אישה בת 40 נהרגה מפגיעת רכב בתחנת אוטובוס בכביש החוף
"לא פליטים, מסתננים": עימות בממשלה סביב בית ספר בדרום ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully