וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 60 נהרגה מפגיעת רכב בתחנת אוטובוס בכביש החוף

שלומי גבאי

30.8.2016 / 13:15

צעיר בן 28 נפצע בינוני מכניסת המכונית בתחנה הסמוכה למחלף אולגה, לכיוון דרום. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את הפצוע לבית החולים הלל יפה בחדרה. כוחות גדולים הגיעו למקום. "הזירה הייתה נראית כמו פיגוע"

עריכה: שניר דבוש

אישה בת 60, תושבת יקנעם, נהרגה היום (שלישי) וצעיר בן 28, תושב מגדל העמק, נפצע בינוני מפגיעת כלי רכב בתחנת אוטובוס בכביש החוף, בסמוך למחלף אולגה לכיוון דרום. צוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה של האישה ופינו את הצעיר לבית החולים הילל יפה בחדרה. כתוצאה מכך, קרסה התחנה. כוחות גדולים הגיעו למקום והחלו בחקירת האירוע.

פרמדיקית מד"א מור אשכנזי, שהגיעה לזירת התאונה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על שולי הכביש, בסמוך לתחנת האוטובוס שהייתה מפורקת לגמרי אחרי שנפגעה מרכב, שני פצועים שוכבים". היא הוסיפה כי "אישה כבת 40 הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ותוך דקות נאלצנו לקבוע את מותה. הפצוע השני, צעיר שנפצע בגפיים, טופל במקום ופונה לבית החולים הלל יפה במצב בינוני".

דניאל, עד ראיה לאירוע, סיפר: "הייתי מעברו השני של הכביש ולפתע שמעתי חבטה אדירה והבחנתי ברכב שנכנס בעוצמה בתחנת האוטובוס, שקרסה על האנשים שהמתינו שם. הייתי בטוח שמדובר בפיגוע דריסה מכיוון שהרכב ממש סטה מנתיב הנסיעה. גם הזירה הייתה דומה לזירת פיגוע. תוך זמן הגיעו כוחות ההצלה שטיפלו בפצועים".

רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016. מאור טלקר, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בכביש החוף, היום/מערכת וואלה! NEWS, מאור טלקר
רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016. בט"ש וחרום בלבד, מערכת וואלה! NEWS
רכב פגע בתחנת אוטובוס, סמוך למחלף אולגה, כביש החוף. אוגוסט 2016/מערכת וואלה! NEWS, בט"ש וחרום בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully