וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש "הכנופייה הירושלמית" לא יואשם בניסיון חיסול של עבריין

29.8.2016 / 21:34

איציק בר מוחא לא יואשם בניסיון חיסולו של שמעון מלכה בירושלים, וזאת בשל קשיים ראייתיים שעלו במהלך החקירה נגדו. כתבי אישום הוגשו נגד שני תושבי ג'לג'וליה שהניחו את מטען החבלה

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור נגד אחמד מסארווה ואמיר אבו דיב, בגין ניסיון החיסול של העבריין שמעון מלכה לפני כחודש בירושלים. איציק בר מוחא, ממנהיגי ה"כנופייה הירושלמית", לא יואשם במסגרת הפרשה אף שנעצר בחשד למעורבות בניסיון החיסול, וזאת בשל קשיים ראייתיים שעלו במהלך החקירה נגדו.

מסארווה ואבו דיב, ערבים ישראלים תושבי ג'לג'וליה, מואשמים בעבירות של ניסיון רצח, היזק בחומר נפץ ונהיגה ללא רישיון וללא ביטוח. בכתב האישום מתואר כי השניים תכננו לחסל את מלכה, הידוע בכינוי "סימו", באמצעות הנחת מטען ברכבו. ב-27 ביולי הם יצאו בכלי רכב גנוב עם לוחיות זיהוי מזויפות, והגיעו בסמוך לביתו של מלכה בשכונת הר חומה בירושלים. השניים הצמידו מטען לרכבו של מלכה, שמוקם מתחת לדוושות הנהג. בכתב האישום נכתב כי הנחת המטען בוצעה במסגרת "תכנית רצח שלה היו שותפים הנאשמים".

לקריאה נוספת:
ראש הכנופייה הירושלמית חשוד במעורבות בניסיון חיסול בבירה
ארגוני הפשע בבירה מתכוננים: "אדריכל" סחיטת הבנק למסחר משתחרר
ראש הכנופיה הירושלמית השתחרר - במשטרה חוששים ממלחמות עבריינים בעיר

אמיר אבו דיב ואחמד מסארווה, הנאשמים בניסיון החיסול של העבריין שמעון מלכה. בית משפט מחוזי ירושלים. 29 באוגוסט 2016. נועם מושקוביץ
מסארווה ואבו דיב בבית המשפט המחוזי בירושלים, היום/נועם מושקוביץ

כשעה לאחר הנחת המטען, בסמוך לשעה 8:00, נכנס מלכה עם שתי בנותיו לרכב. הוא הוריד את אחת מהן בגן ואת הבת השנייה בבית הספר בשכונת אבו טור, כשהשניים עוקבים אחריו. דקות ספורות לאחר מכן, כשמלכה שהה ברחוב מאפו בעיר, הפעילו השניים את המטען באמצעות מכשיר סלולרי, שגרם למלכה לפציעות קשות. בנוסף לכתב האישום, הגישה הפרקליטות באמצעות עו"ד ארז פדן בקשה למעצרם של השניים עד תום ההליכים.

המשטרה אספה ראיות רבות בתיק, וביניהן עדויות, איכונים של מכשירים סלולריים וצילומי מצלמת אבטחה. למרות החשד הראשוני, לא הצליחה המשטרה לקשור בין בר מוחא, שהשתחרר מוקדם יותר השנה ממאסר ממושך, לבין ניסיון החיסול, והוא שוחרר למעצר בית ביבנה, עם צו הרחקה מירושלים לשלושה חודשים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פיצוץ רכב ירושלים – רחוב קרן היסוד. צבי לב, תצפית TPS
מכוניתו של מלכה אחרי ניסיון החיסול, לפני כחודש/תצפית TPS, צבי לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully