וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: בנו של בן אליעזר יכול להגיע ארצה, אך ייתכן שייעצר אחרי ההלוויה

אופיר בן אליעזר, שחשוד בעבירות הלבנת הון, יוכל להגיע להלוויית אביו, אולם המשטרה לא התחייבה שלא יילקח לחקירה לאחריה ולכן מסתמן שלא יגיע לישראל. בריאיון באולפן וואלה! NEWS טען עו"ד של האב: "פואד מת חף מפשע"

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: ראיון עם עורך דינו של בנימין בן אליעזר באולפן וואלה! NEWS, היום)

אופיר בן אליעזר, בנו של שר הביטחון לשעבר בנימין בן אליעזר שהלך אתמול לעולמו, יוכל להגיע לישראל מארצות הברית על מנת להשתתף בהלוויית אביו שתתקיים מחר מבלי שייעצר - כך אישרו היום (שני) גורמים במשטרה. ואולם, הגורמים לא התחייבו בפני סניגורו של אופיר, עו"ד איתן מעוז, כי בתום ההלוויה לא יילקח לחקירה. הוא חשוד בעבירות של הלבנת הון במסגרת הפרשה שבה הוגש נגד אביו כתב אישום בגין שוחד והפרת אמונים.

"ההליך נמצא כרגע בפרקליטות", אמר גורם במשטרה. "צריך לזכור שנגד הבן עומד צו מעצר, משום שהוא לא התייצב לחקירה וחיקור הדין בעניינו בוצע על ידי ה-FBI".

בפרקליטות ובמשטרה לא מוכנים להבהיר אם בנו של בן אליעזר ייעצר מיד לאחר הלוויה, בתום השבעה או שלא יינקטו נגדו כלל הליכים בעת ביקורו. לפיכך, מסתמן כי אינו מתכוון לקחת את הסיכון ולהגיע להלוויה.

בנימין (פואד) בן-אליעזר (נולד ב-12 בפברואר 1936) הוא חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה. ראובן קסטרו
לא ברור אם הבן יגיע להלוויה. בן אליעזר/ראובן קסטרו

פרקליטו של בנימין בן אליעזר, עו"ד עמית חדד, סיפר בריאיון לוואלה! NEWS על כתב האישום נגד שר הביטחון לשעבר והעבירות שיוחסו לו. "פואד בן אליעזר מת כשהוא חף מפשע לגמרי. אין שום עננה", קבע. "אדם שמת ולא הוכחה אשמתו הוא חף מפשע. ראינו את העובדות ואת הראיות, ושמענו את כל הגרסאות. מניתוח פשוט של החומרים – מה שנטען לא מעיד על שוחד".

לדבריו, למעט עבירת השוחד, יתר העבירות בכתב האישום "לא ענייניות", ולא היו מגיעות לכתב האישום לבדן. "מערכות היחסים שקיים בן אליעזר עם המעורבים האחרים בתיק מראה כי היו לו חברים שהיו מוכנים לתת לו ממון רב שלא על מנת לקבל דבר", אמר. "כשקיבל את הכסף, היה בהתאוששות משמונה ימים בקומה, כשכולם הניחו שזה סופו. באותה תקופה, על מיטת חוליו, אף אחד לא חשב לתת לו כסף כדי לקבל משהו בעתיד. פואד השאיר אחריו לקח לכולנו – לגלות רחמים, לא רק לאחר שאדם הולך לעולמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully