וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שרצח ואנס 11 נשים: נתפס "ג'ק המרטש" של סין

גאו צ'נגיונג, בן 52 ואב לשניים, נעצר בעקבות DNA של דודו שהזכיר את זה שנמצא בזירות הרצח. מעשיו נפרסו מ-1988 ועד 2002, אז הופסקו מסיבה לא ברורה. הקורבן הצעיר ביותר שלו הייתה בת שמונה

חשוד ברצח סדרתי של 11 נשים בסין, אוגוסט 2016. דיילי צ'יינה, צילום מסך
אב לשני ילדים. גאו מובל על ידי שוטרים, שישי/צילום מסך, דיילי צ'יינה

המשטרה בסין לכדה אדם החשוד ברצח ובאונס של 11 נשים בצפון המדינה במשך יותר מעשור - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. גאו צ'נגיונג, שמכונה "ג'ק המרטש" של סין, נעצר במכולת שאותה ניהל יחד עם אשתו. לפי המשרד לביטחון הפנים, הוא הודה במעשים שהתרחשו בין 1988 ל-2002.

המשטרה אמרה כי החשוד, בן 52 ואב לשני ילדים, התמקד בנשים צעירות שהיו לבושות באדום ועקב אחריהן לבתיהן. שם הוא היה אונס אותן ורוצח אותן, בדרך כלל בשיסוף גרונן ובהשחתת איברי המין שלהן. הקורבן הצעירה ביותר שלו הייתה ילדה בת שמונה. לא ברור מה גרם לו להפסיק בסדרת מעשי הרצח שלו ב-2002.

שנתיים לאחר מכן, הודיעה המשטרה כי היא מחפשת אחרי "סוטה מין ושונא נשים" והציעה פרס של 30 אלף דולר למי שיעביר מידע חיוני. זאת הייתה הפעם הראשונה שכל המקרים, שאירעו בעיר ביין, נקשרו יחד. גאו, כך דיווח העיתון "צ'יינה דיילי", אותר רק לאחר שדודו נעצר על עבירה קלה. דגימות DNA שנלקחו ממנו היו דומות לאלו שנאספו בזירות הרצח, מה שהוביל את המשטרה להאמין כי הוא קשור לרוצח הסדרתי.

עוד ידיעות מהעולם
ארה"ב מגנה את הלחימה של טורקיה בכורדים בסוריה: "בלתי מתקבל"
מלצר בפריז גירש שתי מוסלמיות שלבשו חיג'אב: "טרוריסטיות"

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully