וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תימן: יותר מ-50 הרוגים בפיגוע התאבדות של דאעש בעיר עדן

29.8.2016 / 13:28

מחבל מתאבד דהר ברכב לעבר מבנה שמשמש מיליצה מקומית והתפוצץ בזמן שמגויסים טריים אכלו ארוחת בוקר. לפי משרד הבריאות, עוד כ-60 בני אדם נפצעו במתקפה בעיר הדרומית ששוחררה בשנה שעברה

עריכה: שניר דבוש

לפחות 54 בני אדם נהרגו היום בפיגוע התאבדות בבסיס צבאי של מיליציה מקומית בעדן שבדרום תימן - כך נמסר ממשרד הבריאות במדינה. מנכ"ל המשרד מסר כי עוד כ-67 בני אדם נפצעו בפיגוע במחוז מנסורה בעיר הנמל. ארגון המדינה האסלאמית (דאעש) קיבל אחריות על המתקפה, אחת הקטלניות ביותר שלו בעדן.

גורם ביטחוני ועדי ראייה אמרו כי המחבל שעט עם מכונית לעבר מבנה בצפון העיר, שמשמש את "ההתנגדות העממית", כוחות הנאמנים לנשיא המודח עבד רבו מנסור האדי שסייעו בהדיפת המורדים החות'ים מהעיר בשנה שעברה. הגורם סיפר כי הפיצוץ אירע בזמן שמתגייסים למיליציה התאספו לארוחת בוקר וכי המחבל המתאבד נכנס למתחם מאחורי משאית שחילקה את המזון.

ארגונים אסלמאסטיים, כולל דאעש, ניצלו את מלחמת האזרחים בת 18 החודשים המתנהלת בין המורדים השיעים המגובים בידי איראן לבין תומכיו של הנשיא המודח האדי. הם תקפו גורמים רשמיים, אנשי דת, כוחות ביטחון ובסיסים של הקואליציה הסעודית המסייעת לממשלה החוקית.

עדכון ראשון: 12:15)

עוד ידיעות מהעולם
הכורדים מכחישים תגבור כוחות: "תירוץ לטורקיה להמשך כיבוש סוריה"
מלצר בפריז גירש שתי מוסלמיות שלבשו חיג'אב: "טרוריסטיות"
המורדים בקולומביה מניחים את נשקם: "הורים לא יקברו יותר ילדים"

הפגזות הקואליציה הסעודית על העיר צנעא בתימן. רויטרס
מבנה שנהרס בהפצצות הקואליציה הסעודית בצנעא, החודש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully