וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התנגדות חריפה מצד המדינה: מאסרו של הזמר קובי פרץ יידחה

29.8.2016 / 11:30

על פרץ נגזרו שנתיים מאסר בפועל בגין העלמות מס על הכנסות בשווי של כחמישה מיליון שקלים. על אף התנגדותה הנחרצת של הפרקליטות, יידחה מאסרו עד להחלטה לגבי ערעורו, שהדיון בו ייערך בנובמבר. "סיכויי הערעור קלושים"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: קובי פרץ נידון לשנתיים מאסר, מאי האחרון)

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (שני) כי מאסרו של קובי פרץ, שהורשע בהעלמות מס על הכנסות בשווי של כחמישה מיליון שקלים, יידחה עד להחלטה בנוגע לערעורו. הדיון בערעור ייערך ב-21 בנובמבר. זאת, על אף התנגדות נחרצת מטעם הפרקליטות לדחיית ביצוע גזר הדין, שמשכו שנתיים מאסר בפועל ושנה וחצי מאסר על תנאי.

"סיכויי הערעור קלושים. לא מדובר בתיק מס רגיל, אלא במעשים מתוחכמים וכוזבים, תוך הסתרת כספים בכספות", אמרה בבית המשפט עו"ד הילה גבאי, מפרקליטות המיסוי והכלכלה. "אם הייתה להגנה טענה שמצדיקה את עיכוב ביצוע העונש ייתכן שהיינו מסכימים, אולם מאחר ואין כזה, על פרץ להתחיל לרצות את עונשו".

עורכי דינו של פרץ טענו כי המגמה בשנים האחרונות היא לעכב את ביצוע גזר הדין עד החלטה בערעור, ואותו הדין צריך לחול גם עליו. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב מאיר יפרח קיבל לבסוף את הטענה.

עוד בוואלה! NEWS:
לפני הערעור: קובי פרץ מגיע לרב נתנאל לקבל ברכה
הפרקליטות דורשת להחמיר את עונשו של קובי פרץ: "עבירות חמורות"
חבר קרוב של קובי פרץ: "הוא לא אחד שמכניסים לבית סוהר"

הזמר קובי פרץ בהקראת גזר דינו בית משפט השלום. אבי כהן
"לא מדובר בתיק מס רגיל, אלא במעשים מתוחכמים וכוזבים". פרץ במתן גזר הדין, מאי/אבי כהן

בחודש מאי האחרון גזר בית המשפט על פרץ שנתיים מאסר בפועל. נוסף על כך, נידון הזמר לשנה וחצי מאסר על תנאי והוטל עליו קנס של 17 אלף שקלים.

מכתב האישום שהוגש נגד פרץ עולה כי בין השנים 2005 ל-2009 הגיש דוחות כוזבים לפקיד השומה, ובהם השמיט הכנסות בגובה של כ-5.2 מיליון שקלים. כמו כן, הוא הגיש למנהל המכ"ס והמע"מ ידיעות כוזבות כדי להתחמק מתשלום מסך בסך של כ-830 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully