וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מדעי: הסיבות לכך שגברים (וגם נשים) אובססיביים לחזה הנשי

10.9.2016 / 6:26

שדיים הם כבר מזמן לא רק איבר לייצור חלב עבור תינוקות אלא סמל סטטוס ומושא לתשוקה. אבל למה אנחנו, גברים ונשים, אוהבים אותם כל כך? כל התשובות בכתבה הבאה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Tittygram

בסרטון - הציציגרם: שטח פרסום על חזה חשוף של נשים

השדיים נועדו לספק חלב לתינוקות, אך מאז ומתמיד משכו אליהם את מירב תשומת הלב, בעיקר הגברית. אולם חוקרים טוענים כי נשים אובססיביות לחזה שלהן לא פחות מהגברים הסטרייטים ואתם תדהמו לדעת את הסיבה.

הדיון המסקרן התעורר באתר "קורה" (Quora), העונה על שאלות הגולשים. אחת השאלות היתה - מדוע לגברים אכפת מגודל החזה הנשי יותר מאשר לנשים אכפת מגודלו של איבר המין הזכרי?

בתשובה, ציטט אחד הגולשים את הסקסולוג אלפרד קינסי, שטען כי הישבן הוא האיבר שהיה מושא התשוקה הראשון של בני האדם. הפופולריות לה זוכה החזה הנשי נובעת מכך שצורתו מזכירה את גבעות הישבן, רק שהוא ממוקם בחלק הקדמי של הגוף.

קייט אפטון מושכת תשומת לב

גולש אחר ציטט מהספר של של כריסטופר ראיין וקסילדה ג'ת'אה, "Sex At Dawn", וטען שבני אדם נמשכים לחזה ולישבן בגלל שהם מסמלים זמינות מינית. לטענה זו הגיב ד"ר פטר פלום שטען כי ההסברים האלה אינם תקפים כלפי כל הגברים - כיוון שלא כולם אובססיביים לחזה הנשי, בדיוק כמו שיש נשים שאינן אובססיביות לגודל הפין, אלא לאיברים אחרים של הגבר.

אולם נראה שיש עוד סיבות לתשומת הלב המיוחד לה זוכה החזה הנשי. בין השאר הקשר בין הנקה להתהדקות היחסים בין האם לבנה. דבר דומה קורה גם כאשר בני זוג עושים סקס המערב משחק עם השדיים.

כמו כן, נשים שונות משאר נקבות היונקים בכך שהחזה שלהן צומח בגיל ההתבגרות ולא רק כתגובה להריון. המדע נותן לנו המון סיבות להיות מעריצים של החזה הנשי, מי אנחנו שנגיד לא?

עוד באותו נושא

באיזו מדינה נמצאות הנשים עם החזה הגדול בעולם? ומה עם הגברים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully