וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דומינו'ס פיצה" חייבה בטעות אלפי לקוחות - ולא טרחה לעדכנם

29.8.2016 / 8:20

לקוחות שסעדו בעבר בסניף באילת חויבו במהלך סוף השבוע האחרון עקב תקלה במערכת שידור האשראי. ללקוח שזיהה את החיוב נמסר מהפיצרייה: "תקלה דומה אירעה אצל כ-3,000 לקוחות הסניף". הרשת: "הכסף יוחזר עד סוף השבוע"

עריכה: טל רזניק

(בווידאו: הקלטת שיחתו של אחד הלקוחות עם הרשת)

סניף רשת המסעדות "דומינו'ס פיצה" באילת חייב בטעות כ-3,000 לקוחות באלפי שקלים בגין הזמנות עבר בסניף ביום שישי האחרון - וככל הנראה לא עדכן את ציבור לקוחותיו באשר לתקלה עצמה. החיוב נעשה עקב תקלה טכנית במערכת שידור האשראי שאירעה במסעדה, והרשת צפויה להחזיר את הכסף ללקוחותיהם עד סוף השבוע.

כשמני פרץ, תושב עמק האלה ולקוח עבר של המסעדה, עבר על פירוט חיובי האשראי שלו כפי שהוא עושה מדי חודש, הוא הופתע לגלות חיוב חשוד בסכום של 111.90 שקלים מהרשת. "מה שהפתיע אותי במיוחד היה שהחיוב הגיע דווקא מסניף באילת. אני מתגורר עם משפחתי בעמק האלה, ובעשור האחרון ביקרתי באילת אולי פעם אחת עם בני משפחתי", סיפר פרץ היום (ראשון) לוואלה! NEWS. "אני זוכר שהלכנו לסעוד בדומינו'ס, וככל הנראה שילמתי על ההזמנה בכרטיס האשראי שלי. אבל בחודש שעבר כף רגלי לא דרכה בעיר הדרומית".

עוד בוואלה! NEWS:
לפי וויז, מטולה נמצאת בלבנון: "האפליקציה לא מכירה בגבולות ישראל"
האוניות שפכו ביוב בנמל ונקנסו: "לא נהסס להעלות את רף האכיפה"
לקראת החזרה ללימודים: רוב הציבור לא מעריך את מערכת החינוך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף דומינו'ס פיצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרץ יצר קשר עם המסעדה באילת לגבי החיוב התמוה, והופתע מהתשובה שקיבל מהרשת. "נציג שירות של דומינו'ס אמר לי שהתרחשה תקלה דומה אצל אלפי לקוחות הסניף, ובשעה זאת עדיין מנסים לעלות על מקור התקלה. מדוע אף נציג של החברה לא עדכן את ציבור הלקוחות? למה הסתירו מאיתנו?".

מרשת מסעדות "דומינוס פיצה" נמסר בתגובה: "התקלה זוהתה כבר ביום שבת, ובוצעה פנייה מידית לחברות האשראי במטרה לבטל את קבוצת הלקוחות שחויבו. ביטול החיוב יבוצע עוד היום, והלקוחות צפויים לראות זאת בחשבונם עד יום חמישי הקרוב. אנו מתנצלים על התקלה הטכנית ופועלים במהירות האפשרית מול חברות האשראי המעורבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully