וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים חשודים בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים באזור המרכז

28.8.2016 / 16:51

על פי החשדות, אזרח סרי לנקה בשנות ה-30 לחייו תקף מינית שלוש נשים ברמת גן. צעיר אחר, בן 24 תושב השרון, נחשד כי ביצע מעשים מגונים בילדה בת תשע ובצעירה בחוף הצוק בתל אביב. השניים נמצאים במעצר

אילוסטרציה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מעצרו של החשוד אזרח סרי לנקה הוארך בשלושה ימים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

משטרת תל אביב עצרה שני צעירים במהלך סוף השבוע האחרון בחשד שביצעו מעשים מגונים בנשים. הצעיר האחד, אמילה אמרסינגה, אזרח סרי לנקה בשנות ה-30 לחייו, נחשד כי תקף שלוש נשים באזור שכונת מרום שברמת גן, תוך שהוא חושף את איבר מינו. לאחר האירוע הנשים שהותקפו ואזרחים שהיו באזור הזעיקו את המשטרה. השוטרים עצרו את החשוד ונפתחה חקירה.

אמרסינגה הובא בהמשך לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. במהלך הדיון ציינה חוקרת המשטרה, רס"ר שרון אבני, כי בידי החוקרים שתי עדויות של נשים שנפלו קורבן למעשיו. נשיא בית המשפט, השופט אביחי דורון, האריך את מעצרו בשלושה ימים וקבע כי "קיימות ראיות ברמה של חשד סביר ומעלה באשר לזיהויו של החשוד".

עוד בוואלה! NEWS:
פגע וברח ביפו: בן 19 חשוד שחזר שיכור מבילוי ודרס למוות קשישה
"שעמום של סוף הקיץ": נערים חשודים בפריצה לבית ספר באור יהודה
תיעוד: צעיר מרמלה מתצפת על קורבנותיו - וגונב טלפונים ניידים

חוף הצוק מרכז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
בן 24 חשוד כי התחכך בילדה ובצעירה בים. חוף הצוק/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

הצעיר האחר, בן 24 תושב אזור השרון, נחשד כי ביצע מעשים מגונים בילדה בת תשע ובצעירה בחוף הצוק הצפוני בתל אביב, ונעצר על ידי שוטרי מרחב ירקון שהגיעו למקום. מבירור פרטי המקרה עלה כי בזמן ששחה בים התחכך בגופה של הילדה והצעירה, לאחר שנסחף על ידי הגלים. החשוד נמצא עדיין תחת מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully