וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברשת על האמא שסיפרה על קוויקי עם בעלה והרס הילדות של בנה

29.8.2016 / 7:32

אחרי שסיפרה על הקוויקי המביך שעשתה עם בעלה בפרטי פרטים וזכתה למבול של תגובות זועמות, פרסמה האם השערורייתית סרטון תגובה כשהיא בוכה על תגובות הצופים. בפוסט חדש היא שוב מצליחה לעצבן, והפעם זה בנה הקטן ששילם את המחיר

Mel and Nolan

אם אתם נוהגים לגלות אמפתיה כלפי אמהות עסוקות שמקדישות את כל זמנן לילדים, חכו עד שתשמעו מה למל ווטס היה לומר על זה. האמא חסרת הטאקט, שמחזיקה בלוג בנושא הורות, פרסמה פוסט בפייסבוק בו סיפרה על הקוויקי שעשתה עם בעלה באמצע היום, כשהצליחה למצוא כמה דקות פנויות לזה, בזמן שבנה הגדול היה אצל השכנים ושתי בנותיה ישנו. היא חשבה שהפוסט המנוסח היטב יצליח לעורר אמפתיה אצל אמהות אחרות שנאלצות להתמודד עם גידול ילדים אינטנסיבי ובמקום זה נאלצה להתמודד עם "טרולים" שהעבירו עליה ביקורת נוקבת ולא חסכו במילים.

בפוסט שפורסם ב-30 ביולי, תיארה בפרטי פרטים את הסיטואציה, וסיפרה שהרגישה לא נעים לסרב לבעלה בפעם המי יודע כמה שהוא מנסה לשכב איתה, ושזה "נגמר עוד לפני שהבינה מה קרה שם". לסיום ציינה עד כמה היא מאושרת שזה מאחוריה ושהיא יכולה ללכת לישון בשקט, בידיעה שבעלה לא יטריד אותה בימים הקרובים. התגובות הקשות לא איחרו להגיע - והן אילצו את הגברת ווטס לפרסם סרטון תגובה כואב בו פנתה לכל אלו שניסו לפגוע בה, "כל מה שעשיתי היה לשתף אתכם בדעה שלי, וכולם לקחו את זה למקומות נוראיים, ואמרו דברים לא נכונים ולא יפים בלי לקחת בחשבון שיש מישהו בצד השני של המסך", היא אמרה בבכי, "למה שארצה בכלל לייצר פוסט ויראלי כשיש כל כך הרבה אנשים שם כמוכם, שכותבים דברים נוראיים על אנשים אחרים? אם אין לכם שום דבר טוב לומר, אל תגידו".

הפוסט המלא:

בתגובות הקשות שקיבלה, הטענה המרכזית הייתה שווטס פגעה בכבוד בעלה - רק כדי להרוויח כמה לייקים, "למה את מפרסמת דבר כזה? אלוהים ישמור, מה לא בסדר איתך? ככה לדבר על בעלך". מנגד, היו כמה שהצליחו להזדהות עמה, "אני אוהבת את היושר שלך. אני בטוחה שרוב האימהות העסוקות מרגישות בדיוק כמוך", אמרה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לגמרי מבינה אותך. כשאת אמא, קשה לך למצוא זמן לעצמך, ובטח שלא לבעלך".

ווטס מספרת שבעלה אישר את פרסום הפוסט, ושגם אחרי שמחקה את התגובות וחסמה את המשתמשים הבעייתיים - הם המשיכו ליצור איתה קשר באפיקים אחרים. "אני עושה כמיטב יכולתי להיות אישה, חברה ואמא טובה. מילים פוגעות ואני לא צריכה לסבול את זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מל ווטס. פייסבוק, צילום מסך
מל ווטס והילדים/צילום מסך, פייסבוק

אם חשבתם שווטס למדה מהמקרה הזה, סטטוס שפרסמה כמה שבועות אחרי, ב-26 באוגוסט, מוכיח אחרת. האמא השערורייתית סיפרה הפעם על "הרס הילדות" של בנה הקטן בן ה-9. לא, היא לא סיפרה לו שפיית השיניים לא באמת קיימת, אלא גרוע מכך: היא סיפרה לו איך מביאים ילדים לעולם אחרי ששמע אותה עושה "סקס גרוע" עם אביו החורג.

בפוסט הטרי סיפרה איך נאלצה ווטס לקבל החלטה כואבת ולדבר עם בנה על מה ששמע מעבר לקירות הדקיקים של הבית. "נוסף לי עוד גביע למדף הגביעים של האמא הגרועה בעולם". בפוסט סיפרה איך בנה שאל אותה: "חשבתי שאבא לא רוצה עוד ילד?" וביקש ממנה לשמור על שקט כשהם עושים את זה. לפוסט צירפה אוסף תמונה שלה במבט מבועת. גם הפוסט הזה תופס תאוצה ואנחנו לא נופתע אם סרטון תגובה נוסף יגיע בעקבותו.

הפוסט הטרי:

מל ווטס. פייסבוק, צילום מסך
לבעלה יש את הזכות להטיל וטו על הפוסטים שלה - והוא לא עשה זאת/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully