וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתעשעים בים: צפו בלהקת הדולפינים שמשתכשכת מול חופים בדרום

אנשי השיטור הימי גילו להקת דולפינים סביב הספינה שלהם. אנשי מרכז חקר, מידע וסיוע ליונקים ימיים עקבו אחרי הלהקה המוכרת להם מפעמים קודמות. לפני כחודש זוהתה להקת דולפינים בקרבת מקום

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

שוטרי יחידת השיטור הימי שעסקו הבוקר (ראשון) בפעילות שגרתית מול חופי הדרום הופתעו לגלות להקת דולפינים שהשתעשעה סביב הספינה המשטרתית. גם אנשי מרכז חקר, מידע וסיוע ליונקים ימיים (מחמל"י) יצאו לסקר דולפינים ועקבו אחר הלהקה תוך כדי ציד של דגי טרחון. לדברי מחמל"י, מדובר בלהקה שמונה 20 דולפינים מזן דולפין מצוי.

זו אינה הפעם הראשונה שלהקת הדולפינים מופיעה במקום, ובמחמל"י כבר מזהים כמה מהם. לפני כחודש הגיחה להקת דולפינים מול חבורה של מפליגים בסמוך לחופי המועצה האזורית אשקלון, שתיעדו גם הם את המחזה המרהיב. עידו פדלון מאשקלון, שהיה בהפלגה, אמר כי הדולפינים היו באזור ניצנים. "זה התחיל בדולפין אחד ואז הצטרפו עוד", אמר פדלון, "היו שם משהו כמו 20 דולפינים. היתה חוויה מדהימה. זאת פעם ראשונה שאני פוגש דולפינים בים - ועוד באזור שלנו. זה היה מגניב לגמרי".

עוד באותו נושא:
צפו: להקת דולפינים הפתיעה חבורת מפליגים מול חופי אשקלון
"מחזה נדיר": צפו בלהקת דולפינים שוחה מול חופי נתניה

תיעוד: ספינת סיור של יחידת השיטור הימי נתקלה בלהקת דולפינים מול חופי הדרום. מערכת וואלה! NEWS
להקת הדולפינים שוחה סמוך לספינת המשטרה/מערכת וואלה! NEWS

בתחילת השנה נצפו כמה דולפינים מול חופי נתניה, שעשו דרכם דרומה. ציון שדה, מנהל אגף החופים בעיריית נתניה, אמר כי צוותו החל לעקוב אחר הדולפינים עם אופנועי ים וגילה להקה שלמה מול חופי העיר. "זאת היתה חוויה מדהימה. היה כיף לראות את זה", אמר שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully