וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבודות הרכבת בתל אביב בשבת בוצעו בהתאם לסטטוס קוו"

28.8.2016 / 1:05

שר התחבורה ישראל כץ הגיע לתחנת רכבת השלום לקראת מוצאי השבת עם סיום עבודות הפיתוח של רכבת ישראל במקום. לדבריו, לא הסכים להורות על ביטול העבודות "למרות הלחצים הכבדים שהופעלו מכיוונים שונים"

ספק 500

שר התחבורה, ישראל כץ, נשא אמש (שבת) דברים בתחנת רכבת השלום בתל אביב, בה נערכו במהלך סוף השבוע עבודות פיתוח שכללו סגירת קטע מנתיבי איילון לתנועת כלי רכב למשך יותר מיממה. לדברי כץ העבודות בוצעו "בהתאם לחוק הסטטוס קוו הנהוג בישראל". בהתייחסו למחאת ראשי המפלגות החרדיות שפנו ביום חמישי בערב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה שיורה על הפסקת העבודות, אמר כי "לא הסכים להורות על ביטול העבודות, שאושרו בידי הגורמים המוסמכים, למרות כל הלחצים הכבדים שהופעלו מכיוונים שונים".

"זהו חלק משדרוג תשתיות התחבורה הציבורית במטרופולין תל אביב, שיש לו השלכות על כל מערכת התשתיות הענקית ההולכת ומוקמת כיום ברחבי מדינת ישראל", אמר כץ במהלך סיור במתחם העבודות. "ביצוע העבודות בסוף השבוע היה נדרש והכרחי בהתאם לכל השיקולים המקצועיים ובהתאם לחוות דעת חד-משמעית של משטרת ישראל, שקבעה שביצוע העבודות ביום חול יביא לסיכון חיי אדם ולנזק כבד".

עוד בוואלה! NEWS:
מחדש קשרים: אבו מאזן נפגש עם ח"כים מהאופוזיציה ברמאללה
המושבים והקיבוצים מאיימים על מפלגות השמאל: נפרק את הברית
פלורידה פינת גוש עציון: כוח טראמפ בישראל רוצה רבע מיליון מכם בקלפי

שר התחבורה ישראל כץ באתר עבודות הרכבת התחתית ברמת גן. ראובן קסטרו
"ביצוע העבודות בסוף השבוע היה נדרש והכרחי". כץ/ראובן קסטרו

כץ הוסיף כי הוא שמח שהעבודות הסתיימו בשלום ללא נזקים ולא גרמו ל"כאוס תחבורתי". הוא הוסיף כי כאדם מסורתי הוא "תומך בשמירת צביונה היהודי-דמוקרטי של מדינת ישראל ובקיום הסטטוס קוו". זאת, לדבריו, בכל התחומים המצויים תחת אחריותו כשר התחבורה.

עם זאת, הדגיש כי הדבר "מחייב את כל הצדדים להתפשר ולנהוג בהתאם לחוק כדי לאפשר חיים משותפים". "אני מצטער על עמדת ראשי המפלגות החרדיות, אני אוהב ומכבד אותם ואת הציבור ששלח אותם, אבל לא היה מקום לדחות את העבודות לאמצע השבוע. אני שמח שבסופו של דבר גם הם השתכנעו והבינו שאין מנוס ותמכו בקיום העבודות", אמר כץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עבודות שדרוג תחנת רכבת השלום בתל אביב, 26 באוגוסט 2016. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
העבודות בתחנת רכבת השלום בתל אביב בסוף השבוע/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד
עבודות שדרוג תחנת רכבת השלום בתל אביב, 26 באוגוסט 2016. יותם רונן
העבודות בתחנת רכבת השלום בתל אביב בסוף השבוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully