וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יו"ר הקמפיין החדש של דונלד טראמפ הפר את חוקי הבחירות

לפי ה"גרדיאן" הבריטי, סטיבן בנון רשום כמצביע במדינת פלורידה המתנדנדת - אך ביתו נטוש ועומד להריסה. בקמפיין הסבירו: "הוא עבר למיקום אחר בפלורידה". במקביל, סופג המועמד הרפובליקני פגיעה נוספת דווקא משרה פיילין, אחת מתומכותיו המפורסמות

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

סטיבן בנון, יו"ר הקמפיין החדש של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, רשום כמצביע בפלורידה, מדינת מפתח מתנדנדת במרוץ, ככל הנראה תוך הפרה של חוקי הבחירות. בכתבה שפורסמה אתמול (שישי) בגרדיאן הבריטי נחשף כי הכתובת תחתיה רשום בנון היא של בית ריק ומועמד להריסה במיאמי, שבו הוא אינו מתגורר.

"רוקנתי את הנכס והוא עומד להפוך לאתר בנייה. אף אחד לא גר שם", אמר לעיתון הבריטי הבעלים של הנכס. שכנים באזור הבית העידו גם הם כי הבית נטוש כבר כמה חודשים. לטענתם, בנון, בן 62, שכר בעבר את הבית עבור אשתו לשעבר, אך לא התגורר בו בעצמו. אשתו לשעבר, פעילה במפלגה הרפובליקנית בעצמה, עזבה את הבית מוקדם יותר השנה וגם לה הסדרי הצבעה לא רגילים.

בנון, גרושתו ונציגי הקמפיין של טראמפ לא הסכימו לענות על שאלות לגבי סידור ההצבעה של יו"ר הקמפיין. ג'ייסון מילר, דובר בקמפיין של המועמד הרפובליקני, ענה לבסוף במייל כי "בנון עבר למיקום אחר בפלורידה", וסירב לענות על שאלות נוספות. עדיין לא ברור אם בנון אכן זכאי להצביע בפלורידה, שנחשבת לאחת המדינות החשובות והמכריעות ביותר במרוץ לבית לבן.

עוד בוואלה! NEWS:
פלורידה פינת גוש עציון: כוח טראמפ בישראל רוצה רבע מיליון מכם בקלפי
קלינטון תוקפת את טראמפ: "גרם לקיצוניים להשתלט על מפלגתו"
המפולת מתחילה להיעצר? שני סקרים מעודדים לטראמפ

תורת המספרים: בכמה מדינות "מתנדנדות" מוביל טראמפ בסקרים?. מערכת וואלה!
מכה נוספת לקמפיין. טראמפ/מערכת וואלה!

הקמפיין לנשיאות של המועמד הרפובליקני ספג מכה נוספת מבית, לאחר שמושלת אלסקה לשעבר, שרה פיילין, הזהירה את טראמפ מפני "אכזבה עצומה", אם ייסוג מתכניתו לגרש מהגרים ללא אישורי שהייה מהמדינה. בריאיון שפורסם אתמול ב"וול סטריט ג'ורנל", אמרה פיילין כי "חלקים מהמסר ששמענו בשבוע שעבר מטראמפ לא עומדים בקנה אחד עם העמדות הקשוחות שהציג בפני תומכיו בתחילת הדרך".

בתפנית משמעותית באסטרטגיית הקמפיין שלו, אותת טראמפ בימים האחרונים על כוונתו לרכך את גישתו כלפי מהגרים, שהיוותה נדבך מרכזי בראשית הקמפיין. לאחר שבתחילת המרוץ הכריז כי יגרש את כל המהגרים הלא חוקיים מארצות הברית, תוך התבטאויות חריפות נגד הקהילה המקסיקנית במדינה, אמר כי במקום לגרש את כל 11 מיליון התושבים שחיים בארצות הברית באופן בלתי חוקי הוא יגרש רק את הפושעים המורשעים שבהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שרה פיילין בנאום בוושינגטון – ספטמבר 2014. AP
מזהירה מפני "אכזבה עצומה". פיילין/AP

טראמפ לא חזר בו מתכניתו לבנות חומה בגבול ארצות הברית עם מקסיקו, אבל אמר השבוע שאנשים שחיים בארצות הברית במשך שנים רבות ולא שברו אף חוק צריכים להישאר בה. בתגובה, הביעו רפובליקנים רבים, ובהם פיילין, את דאגתם לגבי שינוי עמדותיו בנושא.

ג'ב בוש, שהפסיד לטראמפ בפריימריז, קרא לשינוי עמדתו בנושא "מתועב". "אני רק יכול לומר שלא משנה מה עמדותיו הבוקר, הן יכולות להשתנות היום אחר הצהריים, והן שונות ממה שהן היו אמש", אמר. אולם, מנהלת הקמפיין החדשה של טראמפ, קליאן קונווי, מתעקשת כי "שום דבר לא השתנה במדיניות".

(עדכון ראשון: 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully