וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר מרמלה מתצפת על קורבנותיו - וגונב טלפונים ניידים

26.8.2016 / 0:30

בן 34 מרמלה מואשם בגניבה של לפחות עשרה טלפונים סלולריים ופריצה לבתים בשפלה. הוא פעל לכאורה בעזרת תחבולות, בהן ניצול קורבנות הגניבה. המשטרה ביקשה להחזיקו במעצר עד תום ההליכים

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש שלשום (רביעי) בבית משפט השלום בראשון לציון נגד תושב רמלה בן 34 בגין גניבה סדרתית של טלפונים ניידים ופריצה לדירות ולבתי עסק באזור השפלה. הנאשם, יוסף כאסה, נעצר השבוע לאחר שבחודש האחרון התקבלו במשטרה תלונות רבות על גניבת טלפונים ניידים בלוד, ובחקירתו קשר את עצמו למיוחס לו. המשטרה ביקשה להחזיקו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בעדותם סיפרו המתלוננים כי הגניבות נעשו בתחבולות שונות, בהן ניצול טוב לבם. במקרים אחרים תואר כי כאסה ביקש להשתמש בטלפון שלהם ונמלט כשהמכשיר בידו. שיטה נוספת שבה נקט לכאורה כללה עריכת תצפית והמתנה לרגע שבו דעתו של הקורבן תוסח או שישאיר את הטלפון ללא השגחה – ואז גנב אותו. בחקירה עלה כי כאסה גנב לפחות עשרה מכשירים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
במרחק 50 מטר: שירן מתגוררת ליד בית הספר - אך לא תעלה לכיתה א'
פרשת אופק בוכריס: צה"ל סייע בייעוץ משפטי לאחת המתלוננות
נדחה ערעור נהג המונית שרצח את שלי דדון: "אין ניחומים למשפחתה"

תיעוד: גנב סדרתי של טלפונים ניידים מרמלה מתצפת על קורבנותיו לפני ביצוע הפשע. מערכת וואלה! NEWS
הנאשם קשר את עצמו למיוחס לו/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה מסרה כי היא משקיעה מאמצים כדי למנוע גניבות של טלפונים ניידים, אך הוסיפה כמה המלצות לציבור שעשויות לסייע בשמירה על המכשירים הסלולריים. בין היתר המליצה המשטרה לא להשאיר את הטלפון ללא השגחה במקומות ציבוריים, להתקין אפליקציה המאפשרת את איתורו בעזרת GPS, להקפיד על נעילתו באמצעות קוד אבטחה ולא למסור את המכשיר לזרים.

(עדכון ראשון: 21:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully