וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעור נהג המונית שרצח את שלי דדון: "אין ניחומים למשפחתה"

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של חוסיין חליפה, שרצח לפני כשנתיים וחצי את הצעירה בת ה-20 מעפולה כשהסיע אותה לריאיון עבודה במגדל העמק. "ניתן להתנחם במעט בכך שהרוצח המתועב בא על עונשו", כתבו השופטים

עריכה: ניר חן צילום: מאיר ועקנין

(דיווח לאולפן וואלה! NEWS מהרשעת חוסיין חליפה, ספטמבר 2015)

בית המשפט העליון דחה היום (חמישי) פה אחד את ערעורו של חוסיין חליפה, נהג המונית שהורשע ברצח שלי דדון בת ה-20 לפני כשנתיים וחצי, כשהסיע אותה מביתה שבעפולה לראיון עבודה במגדל העמק. "אין ניחומים להורי המנוחה ולבני משפחתה על אובדן הבת היקרה בידי רוצח בן עוולה" כתבו השופטים בפסק הדין. "ואולי ניתן להתנחם במעט, בכך שהרוצח המתועב נתן את הדין על מעשיו הנפשעים, ובא על עונשו".

פרקליט משפחת דדון, עו"ד אמיר בר דיין, התייחס לדחיית הערעור ואמר: "מהרגע הראשון סמכנו על הפרקליטות בצפון ועל המחוז הצפוני, וידענו שהנאשם שבידי המשטרה הוא הרוצח של שלי. המשפחה סומכת על בית המשפט ועל רשויות החוק".

ב-2 במאי 2014 יצאה שלי בשעות הבוקר מביתה שבעפולה בדרכה לריאיון עבודה. חליפה אסף אותה במונית שלו במגדל העמק. במהלך הנסיעה התפתחה בין השניים שיחה שתוכנה לא ידוע, ובמהלכה סטה חליפה מסיבה לא ברורה ממסלול הנסיעה והסיע את דדון למגרש חנייה נטוש בפאתי אזור התעשייה בעיר. דדון, שהחלה לחשוש בשלב זה, התקשרה לבת דודתה ופתחה עמה בשיחה, שבמהלכה לחשה לבת דודתה כי היא נמצאת "במונית – אחת המפחידות" וכי היא "לא נושמת". לאחר מכן נותקה השיחה.

עוד בנושא:
נהג המונית הורשע ברצח שלי דדון ונשלח למאסר עולם
הנאשם ברצח דדון כתב: "אל תאמין לאישה גם אחרי מותה"
אבי הנאשם ברצח שלי דדון למומחית התביעה: "שקרנית"

מענה לכתב אישום בפרשת שלי דדון בנוכחות הנאשם חסין יוסף חסין חליפה, מחוזי נצרת.. ערן גילווארג
חליפה בהרשעתו, לפני שנה/ערן גילווארג

כשהגיעו למגרש, עצר חליפה את המונית, נטל סכין ארוכה וחדה ודקר את דדון שוב ושוב כשהיא מנסה להימלט מפניו, ללא הצלחה. "במשך דקות איומות, גם כשהיא נגררת על ידו ממקום למקום, דקר הנאשם את שלי דקירות עמוקות; במותניה, בגבה, בגרונה, באמתה, בירכה, בחזה ובאחוריה - ללא רחם", נכתב בכתב האישום. "שלי נאבקה בנאשם, ניסתה להגן על עצמה מפניו באמצעות ידיה ואף שרטה אותו, אך לא היה בכך די. לבסוף, השאיר אותה הנאשם במגרש, מתבוססת בדמה ונסע מהמקום. שלי נותרה במגרש שכובה על גבה, פצועה ודקורה, עד למותה".

בספטמבר 2015 חליפה הורשע ברצח הצעירה ונשלח למאסר עולם. כמו כן, הוטל עליו לשלם פיצויים בסך 250 אלף שקלים לכל אחד מהוריה של דדון. "על השאלה שבפתח דברינו מי הוא הרוצח השפל שרצח את שלי בדמי ימיה, התשובה ברורה וחד-משמעית - הנאשם שבפנינו הוא הוא הרוצח", קבעו אז השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully