וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה האכזרית בעולם: התעורר וגילה שבגד בזוגתו עם ליידיבוי

2.9.2016 / 6:13

הבחור לא האמין למראה עיניו כשהתעורר אחרי לילה של שכרות ומצא במיטתו ליידיבוי שדומה לזוגתו. מה שבאמת מפתיע זה שהיא בעצמה ארגנה את זה. צפו בהנגאובר הכי נוראי בעולם

viralbrothers

לנקה וקנק יצאו לחופשה זוגית בבנגקוק, תאילנד, כשבאחד הערבים שתה הבחור כמה כוסות יותר מדי והתעלף. בת זוגו, שציפתה לבלות איתו לילה רומנטי, לא קיבלה יפה את העניין והחליטה לרקום מתיחה סופר אכזרית שתלמד אותו לקח. כשהתעורר, במקום למצוא לידו את לנקה - הוא מצא ליידיבוי שטענה שבילו את הלילה ביחד ושהיה להם "נורא כיף". נחשו איך הוא הגיב - והכפילו את זה.

לנקה ניצלה את הזמן שישן כדי לצאת לרחובות ולחפש ליידיבוי שתשמח לשתף פעולה במתיחה. בסרטון שצולם במצלמה נסתרת, כשהיא מסתתרת בארון, סיפרה לנקה שקנק השתכר ונרדם על המיטה שלהם במלון. היא ביקשה משותפתה למתיחה להיכנס למיטה ולהעיר את קנק בליטופים. היא הלכה עם זה עד הסוף ואפילו צירפה קונדום משומש כדי שיהיו ראיות.

התעורר ומצא ליידיבוי במיטה. יוטיוב, צילום מסך
בוקר טוב! מתחה את החבר שלה עם ליידי בוי/צילום מסך, יוטיוב

"תתעורר. נו. היה כיף אתמול בלילה, בוא נעשה את זה שוב", אמרה הליידיבוי כשהיא שוכבת ליד קנק ומלטפת את זרועו. לבחור הלבוש בתחתונים לקח כמה שניות להתעורר ולהבין מה קורה סביבו. כשנפל לו האסימון והוא הבין שלכאורה בגד בחברתו עם אישה טגנסג'נדרית - הוא לא הצליח לעכל את הבשורה. "את לא לנקה. מה לעזאזל? את לא החברה שלי. מה לעזאזל? לא, לא, לנקה, איפה לנקה?", הוא נותר בהלם. היא בתגובה הרימה את הקונדום המשומש והוכיחה לו את דבריה: "אני לא יודעת, זו רק אני כאן, ועשינו את זה".

עוד באותו נושא

גילו שהגבר בגד בשתיהן והשפילו אותו בשידור חי בפייסבוק

לכתבה המלאה
התעורר ומצא ליידיבוי במיטה. יוטיוב, צילום מסך
איך אתם הייתם מגיבים?/צילום מסך, יוטיוב

קנק ירד מהמיטה, כולו מבולבל, אחז בידה וגרר אותה אל הדלת: "אין סיכוי. לא, לכי מפה". אחרי שנשכב שוב במיטה, מיוסר מהידיעה שבילה את הלילה עם ליידיבוי, החליטה לנקה לשים סוף להתעללות ויצאה ממקום המחבוא שלה, כולה צוחקת ומאושרת, וסיפרה לקנק על תכניתה הזדונית. גם שותפתה למזימה נכנסה לחדר והצטרפה לחגיגה. סרטון המתיחה פורסם ברשת וצבר למעלה מ-19 מיליון צפיות. מה אתם הייתם עושים?

התעורר ומצא ליידיבוי במיטה. יוטיוב, צילום מסך
שמחה לשתף פעולה במתיחה האכזרית/צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully