וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון על תחקיר הקרן שלה: "הרבה עשן בלי אש"

המועמדת הדמוקרטית התראיינה ל-CNN אחרי כחודש שבו לא הופיעה בכלי תקשורת מרכזי. היא דחתה את הטענות שלפיהן הקרן שלה הושפעה מגורמים חיצוניים. על פרשת המיילים אמרה: "מתנצלת"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון הדפה הלילה (חמישי) את הטענות כי היא ניצלה את תפקידה כשרת החוץ כדי לקדם את קרן קלינטון, כפי שעלה מתחקיר של סוכנות הידיעות אי-פי. בריאיון לרשת CNN, הריאיון הארצי הראשון שלה אחרי כמעט חודש, היא דחתה את הדברים שהשמיע יריבה דונלד טראמפ והתייחסה גם לפרשת המיילים הפרטיים.

"מה שטראמפ אמר זה מגוחך", טענה קלינטון. "עבודתי כשרת החוץ לא הושפעה על ידי גורמים חיצוניים. קיבלתי החלטות בהתאם למה שמצאתי לנכון. היה הרבה עשן בלי אש". ביום שלישי טען המועמד הרפובליקני כי "בלתי אפשרי להבין היכן קרן קלינטון מסתיימת והיכן מחלקת המדינה מתחילה".

לאחרונה דווח גם כי קלינטון אמרה לחוקרי ה-FBI כי השימוש שעשתה בשרת המייל הפרטי היה בהשפעת שר החוץ לשעבר קולין פאוול, שהכחיש זאת. כשנשאלה על כך בריאיון ב-CNN, השיבה כי "נשאלתי שאלות רבות בנושא, ולמדתי שכשאני מנסה להסביר מה קרה זה נשמע כמו תירוץ. ואין שום תירוצים. אני רוצה שאנשים ידעו שההחלטה הייתה שלי, אני מקבלת אחריות על כך. אני מתנצלת על כך. ללא ספק הייתי פועלת אחרת אילו יכולתי".

עוד בנושא:
המפולת מתחילה להיעצר? שני סקרים מעודדים לטראמפ
חרף ההכחשות, אנשי טראמפ רומזים שקלינטון חולה: "חפשו בגוגל"
סנדרס מצטרף לקמפיין קלינטון: "טראמפ יהיה אסון למדינה"

הילרי קלינטון בעצרת בחירות בקליבנלד, 17 באוגוסט 2016. רויטרס
קלינטון בעצרת בקליבלנד בשבוע שעבר/רויטרס

מי שעדיין לא וויתר על הניסיון להכפיש אותה הוא מייסד ויקיליקס, ג'וליאן אסאנג'. בריאיון שהעניק הלילה לרשת פוקס הוא הבטיח לחשוף מידע "משמעותי" על הקמפיין הדמוקרטי לפני הבחירות ב-8 בנובמבר.

"אני סבור שהוא משמעותי, זה תלוי בכמה מהר האש תתפשט בציבור ובתקשורת", השיב כשנשאל אם אותו מידע מובטח יוכל לשנות את התמונה. בחודש יולי פרסם האתר מסמכים שהודלפו מתוך קמפיין המפלגה, שחשפו כי בכיריה תכננו לפעול לטובת קלינטון במהלך הפריימריז נגד ברני סנדרס. ה-FBI סבור כי האקרים רוסים אחראים לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully