וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר של אלימות ועבירות תנועה: אישום נגד הנהג שפגע בבן שש וברח

24.8.2016 / 13:45

כתב האישום נגד דוד עמר, בן 21 מירושלים, מתאר כיצד עקף רכב שעצר לילד במעבר החצייה ופגע בו. כמו כן, בקשת המעצר מגוללת שורה של הרשעות תעבורתיות וכן כתבי אישום בגין תקיפת נשים ושוטרים

צילום: רוני כנפו, עריכה: אביב אירגז

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד דוד עמר, בן 21 מירושלים, שביום שישי האחרון פגע עם רכבו בילד בן שש בצומת בר אילן בעיר, פצע אותו באורח קשה ונמלט מהזירה. עמר הואשם בעבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלות ראש או ברשלנות, ועקיפה לפני מעבר חצייה. בבקשה למעצרו עד תום ההליכים פורטו שני כתבי אישום בגין תקיפת אישה עד עילפון וכן מקרה שבו השליך כדורי פלאפל על שוטר.

על פי כתב האישום, עמר שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נהג ביום שישי האחרון בשעת ערב, ברכב יחד עם אחיו וחבר נוסף. עם הגיעו לצומת בר אילן מכיוון שדרות גולדה מאיר בירושלים, עקף במהירות רכב אחר שעמד לפני מעבר החצייה כדי לאפשר לילד בן השש לחצות את הכביש.

לפי הנטען, בעת שעמר ביצע את העקיפה במהירות, הוא פגע בילד, והוא הועף באוויר והוטח על הכביש מעוצמת המכה. לאחר הפגיעה, עמר עצר את הרכב, ירד והבחין בילד שרוע על הכביש ופצוע בראשו. מיד לאחר מכן הוא חזר לרכב, והמשיך בנסיעה מהירה תוך עזיבת מקום התאונה. כתוצאה מהפגיעה, הילד הובהל לבית החולים הדסה עין כרם בעיר כשהוא במצב קשה, סובל מחבלות בראשו ובאזורים שונים בגופו. הוא אושפז לטיפול אינטנסיבי, שבמסגרתו קיבל בין היתר טיפול ללחץ תת-גולגלתי מוגבר. מאז השתפר מצבו והוא מוגדר בינוני.

לקריאה נוספת:
תיעוד התאונה בי-ם: רכב פוגע בבן השש שחוצה במעבר חצייה - ונמלט
הפגע וברח בירושלים: הוארך מעצר הנהג שפצע קשה ילד בן שש
אחי הנהג החשוד שדרס ילד ונמלט: "זה טבעי - כשאדם נלחץ, הוא בורח"

דוד עמר, הגשת כתב אישום נגד הנהג שפגע בילד בן 6 וברח מהמקום. בימ"ש מחוזי ירושלים. 24 באוגוסט 2016. נועם מושקוביץ
עמר בבית המשפט/נועם מושקוביץ

בנוסף לעברו התעבורתי, שכולל שתי הרשעות בין היתר בגין נהיגה ללא רישיון, הוגשו בעבר נגד עמר שני כתבי אישום הנוגעים לעבירות פליליות שונות. בדצמבר 2015 הגישה המשטרה נגד עמר כתב אישום לבית משפט השלום בעיר בגין תקיפת שתי נשים בשל סכסוך על מקום חנייה בירושלים.

עמר הואשם כי הכה את אחת הנשים בפניה כשישבה ברכבה, סגר את הדלת על רגלה, משך אותה בשערותיה והוציא אותה מהרכב. לאחר מכן, כשניסתה לצלם את מספר הרכב שלו, תקף אותה באגרופים, הפיל אותה לרצפה ושם הטיח את ראשה ברצפה עד שאיבדה את הכרתה. בהמשך, ניגש אל הרכב שבו שהתה האישה האחת, והכה אותה במרפקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"השליך כדורי פלאפל ובקבוקי שתייה על שוטר"

כתב אישום נוסף שהוגש נגד עמר על ידי פרקליטות מחוז ירושלים באותו החודש מייחס לו עבירה של תקיפת שוטר. לפי המתואר בכתב האישום, התקיפה בוצעה כשעמר שהה ברכב עם אחיו – שנהג בפראות וכמעט התנגש בניידת משטרה. השוטר שהיה בניידת, יצא ממנה כדי לרשום את מספר הרכב שבו היו האחים והמשיך בנסיעתו.

לאחר מכן החליטו האחים לנסוע אחריו. הם עצרו לידו והחלו לזרוק עליו כדורי פלאפל ובקבוקי שתייה. בעקבות כך, יצא השוטר מרכבו וניגש אל הרכב שבו היו השניים ודרש מהם להזדהות. בתגובה, הם החלו לקלל אותו, יצאו מהרכב ותקפו אותו. עובדיה, אחיו הבוגר של עמר בן ה-26, שנהג ברכב, הואשם אז בעבירות של איסור נהיגה בלי רישיון נהיגה, נהיגה בלי פוליסת ביטוח ונהיגה בקלות ראש, וזאת בנוסף לעבירת תקיפת השוטר שבא הואשם ביחד עם אחיו.

דוד עמר, הגשת כתב אישום נגד הנהג שפגע בילד בן 6 וברח מהמקום. בימ"ש מחוזי ירושלים. 24 באוגוסט 2016. נועם מושקוביץ
נאשם בעבירות פליליות קודמות. דוד עמר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully