וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר תוניסאי פופולרי הצטלם עם קצין צה"ל - וספג תגובות זועמות

סאבר א-רובאעי הופיע בעיר הפלסטינית רוואבי, אך קודם לכן הצטלם עם רב-סרן במעבר הגבול בין ירדן לשטחים. התמונה הועלתה על ידי מתאם הפעולות בפייסבוק, אך נמחקה בשל הסערה. להגנתו אמר: "הוא דיבר ערבית, לא ידעתי שהוא ישראלי"

הזמר התוניסאי סאבר א-רבאעי בתמונה עם קצין מהמנהל האזרחי לפני הופעתו בעיר רוואבי שבגדה, אוגוסט 2016. פייסבוק, צילום מסך
"אחראי על המעבר". הזמר סאבר א-רובאעי לצד החייל/צילום מסך, פייסבוק

זמר תוניסאי פופולרי שהופיע בסוף השבוע בעיר הפלסטינית רוואבי ספג ביקורות חריפות בעקבות תמונה שבה נראה לצד קצין צה"ל. בעמוד הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, נראה סאבר א-רובאעי, שמשמש גם שופט בגרסה הערבית של התכנית "דה ווייס", מחייך כשהוא עומד עם רב-סרן, שזוהה כהאדי חטיב.

התמונה נמחקה מהעמוד לאחר הסערה שעוררה, אולם היא התפשטה ברשתות החברתיות, שם תקפו אותו בחריפות. הזמר טען להגנתו כי לא ידע שהוא חייל והבהיר כי הוא מתנגד לקיומה של מדינת ישראל. היא צולמה כשהזמר חצה את מעבר הגבול בין ירדן לגדה המערבית, שם הופיע בעיר החדשה רוואבי בפני קהל פלסטיני. בכיתוב בעמוד הפייסבוק של התמונה נכתב "שמחים לעודד קונצרטים". התמונה נפוצה ברשתות החברתיות הפלסטיניות ותושב רצועת עזה אחד כתב בתגובה: "תתבייש לך".

בהודעה שפרסם אתמול בחשבון הפייסבוק שלו הסביר א-רובאעי כי "החייל הציג את עצמו בערבית כהאדי ואמר כי הוא אחראי על המעבר, ולכן לא הייתה כל תקשורת עם מישהו ישראלי". לדבריו, החייל חטיב ביקש להצטלם עמו והוא תמיד "היה תומך של הסוגיה הפלסטינית והתנגד לנורמליזציה עם האויב הישראלי".

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully