וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ חשף: בדתה תלונה על גניבה כדי לחפות על בן משפחתה

24.8.2016 / 15:23

תושבת תל אביב התלוננה במשטרה כי לוחיות הרישוי של מכוניתה נגנבו. השוטרים גילו כי לפני כן נסע הרכב במהירות מופרזת ובבדיקת הטלפון שלה סיפרה לחברתה על המזימה לפני שבדתה את התלונה

מצלמת מהירות. קובי ליאני
המכונית תועדה נוסעת במהירות מופרזת/קובי ליאני

אנשי המשטרה כבר מכירים את היצירתיות של עברייני התנועה המנסים לחמוק מדוחות, אך אישה אחת הצליחה להפתיע גם את השוטרים המנוסים בניסיון שלה להימנע מדוח על נהיגה במהירות מופרזת. האישה, תושבת תל אביב כבת 40, התלוננה בשבוע שעבר במשטרת תל אביב כי אלמונים גנבו את לוחיות הרישוי של מכונית שבבעלותה.

לאחר קבלת התלונה, פתחו החוקרים בחקירה וגילו כי כשעה לפני שניגשה להתלונן בתחנת המשטרה, צולמה מכוניתה של האישה בכביש 44 בסמוך לכפר הנוער החקלאי "מקווה ישראל", נוסעת במהירות של 155 קמ"ש במקום 70 כפי שמותר במקום - יותר מפי שניים מהמהירות המותרת. שלשום (שני) זימנו החוקרים את המתלוננת לחקירה שבה היא דבקה בגרסתה וטענה כי המכונית היתה ליד ביתה ומי שביצע את עברת התנועה היו ככל הנראה גנבי לוחיות הרישוי.

עוד בוואלה! NEWS:
חילופי דירות ותחפושות: כך כמעט חמק ממשפטו עו"ד המואשם בגניבה
האם "איזו שמלה יפה" היא הטרדה מינית? בית הדין לעבודה קבע שלא
בן 12 מנהל משרד של טראמפ במחוז חשוב: "ב-2040 ארוץ לנשיאות"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החוקר גילה את ההתכתבות המפלילה עם החברה/ראובן קסטרו

במהלך החקירה, ביקש חוקר המשטרה לבדוק את מכשיר הטלפון הסלולרי של האישה. לאחר שהסכימה, בחן החוקר את שיחותיה באפליקציית המסרים המידיים ווטסאפ ומצא בה תכתובת בין האישה לבין חברתה שנוהלה רק כמה דקות לפני שהתייצבה לראשונה בתחנת המשטרה.

האישה עדכנה את חברתה בתוכניתה להתלונן על גניבת לוחיות הרישוי כדי לחמוק מדוח התנועה. בשלב הזה הודתה בעלת המכונית בהונאה ובעקבות זאת היא נחקרה בחשד למסירת הודעה כוזבת, שיבוש חקירה והכשלת שוטר. מיד לאחר מכן עיכבו השוטרים לחקירה את קרוב משפחתה שנהג במכונית וביצע את עבירת התנועה, והוא הודה בחקירתו בנהיגה במהירות מופרזת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully