וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת הענק של התלמיד שעשה סקס והכניס להריון את המורה שלו

28.8.2016 / 5:42

לורה ווייטהרסט בת ה-31 קיימה יחסי מין בכפיה עם תלמידה בן ה-16 ואף נכנסה ממנו להריון. רשויות החינוך בקליפורניה, שהעלימו עין, ייאלצו לשלם סכום פיצויים של 6 מיליון דולר

צילום מסך

עושה רושם שקשרים רומנטיים בין מורות ותלמידים הופכים תכופים יותר ויותר בתקופה האחרונה, אך זה שעירב את לורה ווייטהרסט ככל הנראה ייכנס לספרי ההיסטוריה. המורה בת ה-31 מקליפורניה התחילה לקיים יחסי מין לא מוגנים בכפיה עם אחד מתלמידיה כשזה היה בן 16 ובשלב מסוים נכנסה ממנו להריון, על אף שלטענתה היא לא היתה יכולה בכלל להרות.

התלמיד, ששמו לא פורסם, טען שהרשויות ושאר המורים בבית הספר ידעו על הרומן בין השניים, אך בחרו להעלים עין. על פי דיווחיםבתקושרת המקומית, ווייטהרסט אף שכבה עם שני תלמידים הנוספים, וחודשיים לאחר שילדה, נכלאה, אי שם באוגוסט 2013.

השבוע, לאחר שהנער תבע את רשויות החינוך בקליפורניה על הזנחה ושיתוף פעולה עם ההתעללות, הוא זכה בפיצויים בסך שישה מיליון דולר - הסכום הגבוה ביותר ששילם גוף ציבורי בארצות הברית בתביעה שעסקה בהתעללות מינית בקטין.

ווייטהרסט, שהואשמה בסעיפים שהיו אמורים להכניסה לכלא לפרק זמן של 29-41 שנה, לבסוף הצליחה להגיע לעסקת טיעון ובילתה בבית הסוהר שנה בלבד, לפני ששוחררה. כעת היא מוכרת כעבריינית מין, וחולקת משמורת משותפת על בנה בן השלוש.

עוד באותו נושא

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד טוענת: "בית הספר אשם"

לכתבה המלאה

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • יחסי מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully