וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתיכון בתל אביב: מגמת תיקון טלפונים חכמים

22.8.2016 / 11:00

בתיכון דב הוז בתל אביב יפתחו בשנת הלימודים הקרובה מגמת תיקון סמארטפונים, במסגרתה ילמדו לתקן גם טאבלטים וקונסולות משחקים. בסיום לימודיהם יקבלו תעודת מקצוע של משרד הכלכלה

מחוברים לסמארטפון. ShutterStock
"זיהינו צורך גדול באנשי מקצוע מיומנים"/ShutterStock

אחוז גבוה מאזרחי ישראל מחזיק ברשותו טלפון חכם (סמארטפון) וכעת המציאות הזו מחלחלת גם לתכניות הלימוד. בתיכון על שם דב הוז בתל אביב יפתחו בשנת הלימודים הקרובה מגמת תיקון סמארטפונים לתלמידי כיתות י' עד י"ב. המגמה החדשה תימשך שלוש שנים ובסיום לימודיהם יקבלו הבוגרים תעודת מקצוע של משרד הכלכלה.

במסגרת הלימודים, תיפתח בבית הספר כיתת מעבדה חדשנית. במעבדה יוכלו התלמידים לתרגל פירוק והרכבה של מכשירים, החלפת חלקים ופתרון תקלות באמצעות תוכנות אבחון וסימולטורים, המדמים תקלות פשוטות ומורכבות.

עוד בוואלה! NEWS:
כך חיסל ראש ארגון פשע את יריבו: כתב אישום חמור נגד מוטי חסין
חשד: שברו את שיניו של בן 17 מאשדוד - בגלל ויכוח באינסטגרם
מקורבי ברק נגד דיכטר: מונע משיקולים זרים ולכן לא תהיה פגישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במסגרת הלימודים תיפתח בבית הספר כיתת מעבדה חדשנית. תיכון דב הוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

התלמידים ילמדו לתקן גם טאבלטים, מחשבים ניידים ונייחים, קונסולות משחקים כמו אקסבוקס ופלייסטיישן ואף תקלות ברשתות תקשורת ושרתים. במסגרת הלימודים ירכשו התלמידים ידע תיאורטי ביסודות החשמל והאלקטרוניקה, רכיבי חומרה ותוכנה, מערכות ההפעלה, אפליקציות פופולריות וגישות שונות לזיהוי, אפיון ותיקון תקלות.

אירית תלמוד, מנהלת תיכון דב הוז סיפרה כי "בחרנו להקים את המגמה החדשה לאחר שזיהינו צורך גדול באנשי מקצוע מיומנים שיעניקו שירות תיקונים ותמיכה בתחום המחשבים והסלולר, וזאת לאור השימוש ההולך וגובר במכשירים אלו בישראל". תלמוד הוסיפה כי "פתיחת המגמה החדשה בבית הספר תואמת את מדיניות דב הוז להעניק לתלמידים את הידע, ההכשרה והכלים להשתלב בשוק העבודה במקצועות המבוקשים ביותר ובתחומים המתקדמים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully