וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ארבע מארה"ב שחולצה מהורים מתעללים: שמי הוא "אידיוטית"

בן הזוג של אמה של הפעוטה, שסבלה ממכות בכל חלקי גופה ומתת-תזונה, הודה כי באחת הפעמים אף קשר אותה למיטה עם אזיקונים. הוא נעצר יחד עם האם, שידעה על ההתעללות אך לא דאגה לטיפול רפואי לבתה

הורים מתעללים מהוט ספרינגס, ארקנסו, שבתם חשבה ששמה הוא "אדיוטית". משטרת הוט ספרינגס, מערכת וואלה! NEWS
הוריה של הפעוטה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת הוט ספרינגס

ילדה בת ארבע שחולצה בשבוע שעבר מהוריה המתעללים בהוט ספרינגס שבארקנסו הדהימה את שירותי הרווחה לאחר שהשיבה על השאלה "מה שמך?" בתשובה "אידיוטית". על פי המשטרה, היא כונתה כך פעמים כה רבות עד שחשבה כי זהו שמה מלידה.

בת הארבע, שהתגוררה עם אמה, ג'ניפר דנן בת ה-30, ובן זוגה של האם, קלרנס ריד בן ה-47, נלקחה מהם לאחר שספגה אלימות פיזית קשה מריד, שנהג על פי החשד להכות אותה עם מחבט. היא סבלה מפנס בעין, חבלות בישבנה, בגבה וברגלה. מספר צלקות מפצעים שהחלימו אותרו בגבה, המעידות על כך שהאלימות נמשכה ככל הנראה זמן מה. בנוסף היא אובחנה כסובלת מתת-תזונה.

המשטרה עצרה את דנן ואת ריד לאחר ששירותי הרווחה דיווחו על ההתעללות, ומסרה כי האם ידעה על כך שבן זוגה הכה את בתה באופן קבוע, אך לא דאגה לה לטיפול רפואי. בחקירתו הודה ריד כי באחת הפעמים קשר את הפעוטה למיטה עם אזיקונים לאחר שראה אותה מטפסת על השיש במטבח. בנוסף הודה שקרא לה "אידיוטית", אך אמר כי הדבר "נעשה בצחוק".

עוד בוואלה! NEWS:
ארגון צדקה פועל להצלת בעלי החיים מגן החיות "הגרוע בעולם" שבעזה
בגלל אופרת סבון: 15 פצועים בקטטה המונית בבנגלדש
לוחמי דאעש מפנים את משפחותיהם מגבול טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully