וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח מהחיסול בבת ים: צעיר בן 24 המוכר למשטרה

18.8.2016 / 22:09

המשטרה אסרה בהתחלה לפרסם את שמו בצו חריג שלא אפשר למשפחה להדפיס מודעות אבל. שעות אחדות לאחר מכן, הותר לפרסום כי מדובר בדוד צ'צ'ווילי המכונה "צאצא". במשטרה עדיין מנסים לפענח מי האופנוען שירה בו ונמלט

צילום: יותם רונן

הצעיר שנרצח היום (חמישי) בחיסול בבת ים הוא דוד צ'צ'ווילי המכונה "צאצא", בן 24 המוכר למשטרה. מוקדם יותר הוציאה המשטרה בצעד חריג צו איסור פרסום על שמו, שמנע מחברה קדישא לפרסם מודעות אבל, או להכריז בבית העלמין על קיום ההלוויה.

לפני כארבע שנים סירבה חברה קדישא לקבור נרצח לאחר שהתברר לה שהוצא צו איסור פירסום על שמו. אנשי הארגון טענו בפני בני המשפחה האבלה, כי לא ניתן לתלות מודעה על מותו של יקירם ולא ניתן כלל לבצע הליך הלוויה עם קהל, משום שאזכור שמו של המנוח הוא עברה על צוו בית המשפט. בני המשפחה פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שנזף במשטרה והסיר את הצו.

צ'צ'ווילי נורה למוות ברחוב רוטשילד בעיר בידי רוכב אופנוע שנמלט מן המקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לו טיפול רפואי, אולם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות של משטרת מרחב איילון בפיקודה של ניצב-משנה סיגל בר צבי הגיעו לזירה עם צוותי מז"פ ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע ובאיסוף ראיות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מאות שקלים לנסיעה ומערך נהגים משומן: כך מוברחים שב"חים לארץ
צפו: הצצה נדירה לפעילות המסווגת של יחידת העילית 669
בסוף השבוע הבא: שינויים בהסדרי התנועה באזור מחלף השלום בת"א

זירת רצח בבת ים – רוטשילד. יותם רונן
זירת האירוע, היום/יותם רונן

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי חצי שעה לפני האירוע היה צ'צ'ווילי מעורב בקטטה כמה מאות מטרים מהמקום. בשלב מסוים הופרדו המעורבים, ולאחר מכן נורה האיש. המשטרה מתקשה לזהות את היורה, מאחר שהייתה קסדה לראשו. לפיכך, החלו השוטרים לאסוף את הקלטות מצלמות האבטחה של החנויות באזור. חקירת הרצח הועברה לידי בלשי ימ"ר תל אביב בשל חומרת האירוע, שבודקת שתי אפשרויות מרכזיות בנוגע לזהותו.

המרכז המסחרי שבו נורה הצעיר למוות היה הומה אדם במהלך היום, בין היתר בילדים ובבני נוער. המקום, השעה והעדים הרבים מהווים עליית מדרגה בתעוזה של אנשי העולם התחתון העומדים מאחורי הירי.

(עדכון ראשון: 20:09)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת רצח בבת ים – רוטשילד. יותם רונן
ניידות משטרה בזירת האירוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully