וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו לזהות מה הם החפצים שנחתכו בדיוק באמצע?

27.8.2016 / 4:08

פרויקט מצולם של מוצרים יומיומיים כפי שמעולם לא ראיתם משגע את הרשת. דמיינתם פעם איך נראה כדור בייסבול מבפנים או עלה של אלוורה? עכשיו זאת ההזדמנות שלכם להביט על הדברים מנקודת מבט אחרת

cut in half channel trailer

אתם רואים את החפצים האלה סביבכם כל הזמן אבל אנחנו בספק שחזיתם בפאר שמסתתר מתחת לשכבה החיצונית שלהם. זיקוקים, כדורים וצמחים נחתכו לחצי בפרויקט צילומים מיוחד והתוצאה המרהיבה לפניכם:

עלה אלוורה

צמח האלוורה הוא מרכיב מרכזי בעשרות קרמים ומשחות לטיפוח הגוף, אך החלק הפנימי שלו יפייפה בפני עצמו. צמח האלוורה גדל באקלים חם וידוע בזכות הרגעתו במקרים של כוויות ועקיצות יתושים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קופסת שימורים של מרק עוף ואטריות

מעטים מאיתנו מדמיינים איך נראה האוכל שלנו כשהוא עדיין בתוך קופסת השימורים. קשה להכחיש שהזווית הזאת אכן לא עושה חסד לשימורי מרק העוף והאטריות .

סיגר

בכל סיגר מגולגל נתחב צרור של עלי טבק, מה שמקנה לו צורה שמזכירה פקק שעם כשהוא נחתך לחצי.

כרטיס משחק של גיימבוי

הגיימרים שבינכם ימצאו את התמונה הזאת קלה לזיהוי שכן מדובר בחלק הפנימי של משחקי הגיימבוי הנוסטלגיים. לפני ששגעת הפוקימון גו הכתה בנו, ילדים היו אוספים פוקימונים בעזרת הטכנולוגיה העתיקה הזאת.

כדור גולף

החלק החיצוני והלבן של כדור הגולף הרבה פחות מעניין ממה שמסתתר בפנים. עיגול שעם שעטוף בגומי הוא הבסיס לכדור הקטן וסביבו יש בד מצופה בעור. הכל בשביל הניתור האדיר שהוא יכול להגיע אליו.

טילון

אמנם קל לזהות שמדובר בחציו של טילון קלאסי, אך הוא עדיין מגרה באותה מידה.

כרוב אדום

כל אחד שביקר בסופר יצליח לזהות כיצד נראה מבפנים כרוב אדום, אבל חייבים להודות שהוא בהחלט יפה מבפנים.

מכונת CT

הצילום הזה מעניק לנו נקודת מבט מרתקת על חלקו הפנימי והמוסתר של מכונת הסי.טי. המכשיר העצום מאפשר לרופאים לצלם תמונות של שכבות הגוף תוך היעזרות בקרינת רנטגן. למעשה רק בארה"ב נערכות 72 מיליון סריקות סי.טי מדי שנה.

במיה

מה שנראה כמו שילוב בין קיווי לכוכב ים התגלה כבסך הכול בבמיה שפופולרית בלא מעט מטבחים ישראליים.

עדשת מצלמה

עדשת מצלמה היא חפץ מורכב לכן לא פלא שחלקה הפנימי נראה כל כך מסובך ומשוכלל. עדשות של מצלמות מקצועיות יכולות להכיל עד 20 פריטים כתלות במכניזם שלה.

מנוע של רכב

זה נראה כמו מיצג שאפשר לראות במוזיאון, אולם מדובר למעשה במנוע של רכב המחולק לחצי. המנוע הממוצע עשוי מברזל, פלדה ואלומיניום כך שניתן לשער שלא מדובר בחיתוך קל לביצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully