וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לפרקליטות: החוקרים התרשלו - ראש משפחת הפשע ג'רושי שוחרר

19.8.2016 / 0:44

שעות אחדות לאחר שהוגש כתב אישום נגד זייד ג'רושי נאלצה הפרקליטות לשחררו, מאחר שטביעות האצבעות שהוצגו כאילו נלקחו משקית סמים נלקחו ממכוניתו. עורך דינו: "החליטו להמציא ראיות"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: אוהד פיטר

(הפגנת מחאה על מותו של ג'יבריל ג'רושי שנורה בידי שוטרים החודש, אתמול)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שחרר אתמול (חמישי) את זייד ג'רושי, מי שמוכר כראש משפחת הפשע ג'רושי, לאחר שהתברר כי טביעות האצבעות שהציגה הפרקליטות, לא נלקחו משקית הסמים שקשרה אותו לחשדות נגדו - אלא ממכוניתו. פרקליטות מחוז הדרום הגישה רק הבוקר כתב אישום נגד ג'רושי בגין ניסיון לסחר בסמים, קשירת קשר לביצוע פשע, החזקת סם שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, אך טביעות האצבעות מוטטו את בקשת התביעה למעצר עד תום ההליכים. בלית ברירה ולאחר שמונה ימי מעצר, הסכימה הפרקליטות שישוחרר לביתו.

ג'רושי נאשם כי לפני כשבועיים, יחד עם כמה חשודים נוספים, הוביל כמעט מאתיים קילו קוקאין במכונית "מאזדה". כשנתקלו במחסום משטרתי - לאחר שכוחות עקבו אחריהם - זרקו את שקית הסמים לכאורה מן הרכב, נמלטו בנסיעה ודיווחו על כך לנאשם נוסף, אבו רקייק. ג'רושי הסגיר את עצמו לאחר יומיים.

עוד בנושא:
מאות מחו ברמלה על הרג צעיר בן 18 בידי שוטרים: "כמו הוצאה להורג"
ג'יבריל ג'רושי נורה למוות בידי כוח יס"מ בתל אביב לאחר ששלף אקדח לעבר השוטרים

טביעת אצבע. ShutterStock
הפברוק מוטט את הבקשה למעצר עד תום הליכים/ShutterStock

"מישהו שם במשטרה שמע את השם זייד ג'רושי, ומרוב התרגשות התחיל להמציא ראיות יש מאין", אמר עורך דינו ירון גיגי לוואלה! NEWS. "ברור לחלוטין שמדובר בפברוק חמור מאוד של ראיות ושל הטעיית בית המשפט. עצוב מאוד שלמשטרה לא הייתה את ההגינות להראות לבית משפט השלום, במסגרת המעצר ימים, שלמעשה אין את הראייה המרכזית למעורבותו של מרשי באירוע. אני מציע לפרקליטות שבפעם הבאה, לפני שהם מגישים כתב אישום ומבקשים לעצור נאשם עד תום ההליכים, שיבדקו את הראיות כמו שצריך. אם הם לא בטוחים, שירימו אליי טלפון, אני בטוח שאמצא כבר משהו".

(עדכון אחרון: 18:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully