וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בידור הוא ממש לא צחוק, הוא דרך חיים": האיש שמרים את הקיץ באילת

18.8.2016 / 11:51

דניאל שליו התגלגל לאילת אחרי הצבא כדי לעבוד כדי.ג'יי, ונשאר כבר 14 שנה. לפזז על הבמות בשיא החום זה לא תמיד קל, הוא אומר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, אך החיידק לא עובר. "בידור הוא ממש לא צחוק, הוא דרך חיים". "טבלת ייאוש", המדור שסופר את הזמן עד סוף הקיץ

עריכת וידאו: אביב אירגז ועמרי וייס, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

כל מי שנפש באילת ודאי נתקל בצוות בידור, שתפקידו משתמע משמו – להנעים את זמנם של אורחי בית המלון ולבדר אותם. אך מאחורי החיוכים הנצחיים של אנשי הצוות מסתתרת עבודה לא קלה, לעתים קרובות בחום כבד. למרות חוסר הנוחות בחלק מהזמן, דניאל שליו מככב כבר 14 שנים על במות בתי המלון המקומיים, ולא מתכוון להפסיק.

כיום הוא מנהל שני צוותי בידור בעיר הנופש – אחד במלון "הרודס", המורכב מתשעה אנשי צוות, ושני במלון "ליאונרדו פריווילג'", שבו חמישה אנשי צוות. העבודה שלו רחוקה ברובה מאור הזרקורים, אבל הוא משתדל להצטרף לצוותים בעת עבודתם.

שליו מעיד על עצמו שהוא קם בכל בוקר עם חיוך. "יש משמעות גדולה לעבודה הזאת, ויש לה השפעה על החיים של האנשים שמגיעים לכאן. זאת עבודה שחייבים לאהוב כדי לעבוד בה. אם לא תרצה לתת אהבת חינם, אתה לא תצליח", הסביר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בהלת הסלמונלה נמשכת: "החברות דואגות לכיס ולא לצרכנים"
היועמ"ש נגד ליברמן: אין צידוק ביטחוני לאי-החזרת גופות מחבלים
ברק: "נתניהו הוביל לחשיפה מטרידה של ישראל מול אתגר ביטחוני מרכזי"

דניאל שליו שלו עם צוות בידור באילת, אוגוסט 2016. דניאל שליו, מערכת וואלה! NEWS
"לתת אהבת חינם". שליו/מערכת וואלה! NEWS, דניאל שליו

החום לא מפריע לשליו. "זו עבודת קודש, זו מצווה לשמח", הוסיף והפליא את שומעיו. לדבריו, הפעילות של צוותי הבידור חוצה גילים ומתאימה לכולם. "אני עובד עם ילדים, עם בני נוער ועם מבוגרים. אנחנו מארחים באהבה את כולם. אני רוצה שהם יחזרו הביתה ויגידו 'וואו'. אנחנו מוכנים לכל", סיפר. "אנחנו מזמינים את הילדים להגיע לפעילויות מגוונות והם רואים אותנו כסטארים. הם נהנים, מבקשים חתימות ונשארים איתנו בקשר בפייסבוק אחרי החופשה".

שליו הגיע לאילת אחרי הצבא כדי לעבוד בעבודה מועדפת כדי.ג'יי. הבוס שלו עודד אותו לעבור לקדמת הבמה ולהופיע כשחקן. בהכשרתו הוא טכנאי מחשבים, אך ציין כי אינו רוצה לעבוד כשכיר בחרת הייטק. מבחינתו, "בידור הוא ממש לא צחוק, הוא דרך חיים". על הבמות של מלונות אילת פיזזו בעבר לצד שליו כמה שחקנים שהתפרסמו מאוחר יותר, בהם פאר טסי ושירי מימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully