וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של בן לאדן לצעירי ערב הסעודית: "הפילו את בית המלוכה"

חמזה בן לאדן, שנחשב למועדף על אביו אוסמה, קרא לתושבי הממלכה בקלטת שמע שהוקלטה בתאריך לא ידוע להצטרף לשלוחת אל-קאעדה בתימן. "צאו לצבור ניסיון בקרב כדי להשתחרר מהשפעת ארה"ב"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(אובמה מכריז על חיסול בן לאדן, מאי 2011)

בנו של מנהיג אל-קאעדה לשעבר קורא לאזרחי ערב הסעודית להפיל את בית המלוכה כדי "לשחרר את עצמם" מהשפעתה של ארצות הברית – כך דיווח היום (רביעי) האתר SITE העוקב אחרי ארגוני טרור. בקלטת שמע שהוקלטה בתאריך לא ידוע, נשמע חמזה בן לאדן קורא לצעירי הממלכה להצטרף לשלוחת אל-קאעדה בחצי האי ערב כדי לצבור ניסיון בלחימה.

חמזה בן ה-24 היה לפי גורמי מודיעין אמריקניים בנו המועדף של אוסמה בן לאדן, שחוסל בפקיסטן ב-2011 על ידי כוחות מיוחדים של ארצות הברית לאחר עשור של מנוסה. הוא גידל אותו כיורשו המיועד. מאז מות אביו, גברו הופעותיו בהשוואה למנהיג אל-קאעדה איימן א-זוואהירי.

שלוחת אל-קאעדה בחצי האי ערב נחשבת לזרוע הקטלנית ביותר של הארגון. היא הוקמה ב-2009, לאחר איחוד בין שלוחות הארגון בתימן ובערב הסעודית.

שלוחת אל-קאעדה בחצי האי ערב נחשבת לזרוע הקטלנית ביותר של הארגון. היא הוקמה ב-2009, לאחר איחוד בין שלוחות הארגון בתימן ובערב הסעודית. מוצאו של בן לאדן, יליד ערב הסעודית, הוא בתימן. בימים אלו מנהלת הקואליציה הסעודית מערכה אווירית נגד הארגון שניצל את הכאוס בתימן כדי להתבסס בדרום המדינה ובמזרחה.

לקריאה נוספת בנושא
מתנתקים מאל-קאעדה: ארגון ג'בהת א-נוסרה יפעל מעתה תחת שם חדש
גן משחקים או בית קברות: מה יעלה בגורל ביתו של בן לאדן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופיע יותר ויותר בתעמולת הארגון. חמזה בן לאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully