וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר חשוד שהתחזה לאישה ברשתות חברתיות - וסחט נשים אחרות

17.8.2016 / 9:34

לפי החשד, עובד במועצה להסדר ההימורים בספורט יצר קשרים עם נשים תוך שהוא מזייף את זהותו. במשך 11 שנים הוא הוציא מהן מידע אינטימי ותמונות ששימשו לסחיטה. מעצרו הוארך ביממה

פייסבוק. ShutterStock
החשוד הודה בחלק מהמיוחס לו/ShutterStock

עובד במועצה להסדר ההימורים בספורט טוטו-ווינר נעצר אתמול (שלישי) בחשד לסחיטה באיומים והוצאת דבר במרמה של נשים באמצעות הרשתות החברתיות. על פי החשד, הוא התחזה במשך 11 שנים לאישה על מנת ליצור קשרים ברשתות החברתיות עם נשים, מהן הוציא תמונות ששימשו אותו למטרות שונות, בהן סיפוק מיני וסחיטה באיומים של המצולמות. בחקירתו הודה החשוד בחלק מהמיוחס לו.

בימים האחרונים הגיעה תושבת תל אביב למטה משטרת תל אביב וסיפרה כי לפני 11 שנים הכירה באתר ההיכרויות "מקושרים" בחורה בשם אולגה, עמה נהגה לשוחח. באמצעות הזהות הבדויה, כך לפי החשד, נוצרו קשרים אינטימיים בין הגבר לבין הנשים שעמן שוחח. הנשים שיתפו את חברתן החדשה במידע אינטימי ואף בתמונות. "הקשר היה בהתחלה באתר 'מקשורים' ומשם התרחב לטלפון, שיחות וואטסאפ ופייסבוק", סיפר בבית המשפט חוקר מפלג ההונאה של משטרת תל אביב, שי קוצר, על התלונה שהתקבלה בנושא. לטענת האישה, רק בימים האחרונים היא גילתה שכל השנים הללו היא שוחחה עם גבר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ממלחמה קרה למלחמת עולם: נתניהו זימן את כץ לשיחת בירור
233 עולים חדשים מארצות הברית ומקנדה ינחתו היום בישראל
המשטרה חוקרת: איך הגיעו צנצנות עם עוברים אנושיים לבי"ס נטוש ברמלה

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
חוקרי המשטרה בדקו את מערכות המחשבים בביתו ובמקום עבודתו של החשוד/ShutterStock

בעקבות אותה תלונה, חוקרי מפלג ההונאה של משטרת תל אביב בפיקודו של סגן-ניצב דוד מישקיין פתחו בחקירה. הם מצאו אישה נוספת, תושבת הצפון, שעל פי החשד נפלה קורבן למעשיו של החשוד. במסגרת החקירה, החלו החוקרים לבדוק את מערכות המחשבים בביתו של החשוד שבצפון וכן במקום עבודתו, ולבדוק אם נקט אותה השיטה כלפי נשים נוספות.

בדיון להארכת מעצרו של החשוד, ביקש סנגורו עו"ד שגיא בלומנפלד לשחררו למעצר בפיקוח אשתו ובמקביל לשלוח אותו לטיפול פסיכולוגי בשל מעשיו. השופט ירון גת דחה את בקשת הסנגור והחליט להאריך את מעצרו של החשוד ביממה. במקביל, אישר השופט לאסור את פרסום שמו של החשוד, אך אישר לפרסם את שיטת הפעולה כדי לסייע למשטרה לאתר נשים נוספות שעלולות להיות קורבן של התרמית של החשוד, אם ישנן כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully