וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנה להיעלמות גיא חבר: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

17.8.2016 / 7:12

החייל שנעלם מבסיס בצפון עדיין לא נמצא ואין קצה חוט לגורלו. נתניהו ייפגש עם חברי משלחת הג'ודו לאולימפיאדה. 223 עולים מארה"ב וקנדה יגיעו לארץ ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

נתניהו ייפגש עם משלחת הג'ודו לאולימפיאדה

משמאל: משמאל: שני הרשקו, ירדן ג'רבי, שגיא מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו. קובי אליהו
חלק מחברי משלחת הג'ודו/קובי אליהו

אתם צריכים לדעת שהיום ייפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם משלחת הג'ודו לאולימפיאדה בלשכתו שבירושלים. המפגש יתקיים בנוכחות שרת התרבות והספורט מירי רגב. בין חברי המשלחת, שמונה שבעה חברים, נמצאים גם המדליסטים, אורי ששון וירדן ג'רבי. יתר חברי המשלחת הם שגיא מוקי, שסיים במקום הרביעי, גולן פולק, גילי כהן, לינדה בולדר ושירה ראשוני.

223 עולים חדשים מארצות הברית וקנדה

218 עולים חדשים מצפון אמריקה הגיעו לנמל התעופה בן גוריון. ראובן קסטרו
עולים חדשים מצפון אמריקה מגיעים לישראל בחודש שעבר/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום ינחתו בארץ 223 עולים חדשים מארצות הברית ומקנדה. הם יגיעו בטיסות מיוחדות של ארגון "נפש בנפש" וייפגשו עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, שגם יעניק תעודת זהות לעולה ה-50 אלף של הארגון. לכבודם תערך קבלת פנים בנמל התעופה בן גוריון, שעליו אחראים משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית, קרן קיימת לישראל וגרעין "צבר" של תנועת הצופים. מבין העולים, 75 צעירים וצעירות צפויים להתגייס לצה"ל כחיילים בודדים ושש צעירות יהיו בנות שירות לאומי בודדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פאנל פוליטי על עתיד ישראל

אהוד ברק באולפן וואלה! NEWS, מרץ 2016. ראובן קסטרו
ינכח בפאנל. ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום מקיימת תנועת "דרכנו" פאנל פוליטי על עתיד ישראל בהיכל התרבות בראשון לציון. הפאנל יתקיים בנוכחות שר הביטחון לשעבר אהוד ברק, ראש עיריית ירוחם מיכאל ביטון וכלת פרס ישראל עדינה בר שלום. תנועת דרכנו זו תנועה שהוקמה אחרי מערכת הבחירות האחרונה והיא מיזוג של שתי תנועות: "ניצחון 2015" ו"קול אחד" והיא מקדמת רעיונות פוליטיים הדוגלים בהחלפת השלטון.

גיא חבר נעדר זה 19 שנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במהלך השנים הועלו השערות שונות באשר לגורלו. גיא חבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 19 שנים, בשנת 1997, נעלם החייל גיא חבר. בפעם האחרונה נראה חבר בבסיס ברמת הגולן שבו שירת. בחודש שקדם להיעלמות הוא שהה בבסיס משום שנרדם בשמירה ורותק. במהלך השנים הועלו השערות רבות לגבי גורלו – חלק גרסו כי הוא התאבד, אחרים כי הוא נלקח לסוריה ומוחזק שם. עד עתה לא התקבלו עדויות ממשיות על שאירע והחיפושים עדיין נמשכים. בשלוש השנים הראשונות הוא לא הוגדר נעדר צה"ל, אולם אחרי מאבק של משפחתו החליטה המדינה להכיר בחבר ככזה.

יום הערכה לחתולים השחורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכים ליחס שלילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים בעולם את יום ההערכה לחתולים השחורים. החתולים הללו זוכים במהלך ימות השנה ליחס שלילי בעיקר עקב האמונות התפלות שגורסות כי הם מביאים מזל רע. עקב כך הוחלט פעם בשנה להקדיש להם יום הערכה שיעודד את אימוצם של חתולים שחורים, בניסיון לצמצם את מספר החתולים השחורים שמורדמים מידי שנה. מטרת היום היא להעביר מסר כי האמונות הן שגויות והחתולים השחורים לא נופלים מאחיהם הצבעוניים וכי כדאי לאמץ חתולים שחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully