וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 מהצפון מואשם שדקר למוות קשיש סיעודי המרותק למיטתו

16.8.2016 / 14:30

הנער, תושב טובא זנגרייה, מואשם ברצח בן 76 מכפרו בחודש שעבר ממניע לא ברור. לפי כתב האישום, התקיפה תוכננה מראש - הנער הסתיר סכין מבעוד מועד וחיכה שהנרצח יישאר לבדו. הוא נעצר עד תום ההליכים ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית

מוחמד הנדאווי. bokra.net, בוקרא
הפרקליטות ביקשה גם את מעצרו של הנער עד תום ההליכים/בוקרא, bokra.net

הפרקליטות הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד בית המשפט המחוזי לנוער בנצרת נגד נער בן 16 מטובא-זנגריה שבגליל העליון, לפיו דקר למוות קשיש בן 76 מהכפר. הנרצח, מוחמד הנדאווי, היה חולה המרותק למיטתו. הפרקליטות ביקשה גם את מעצרו של הנער עד תום ההליכים. בית המשפט הורה להפנות אותו לבדיקה פסיכיאטרית ולוועדת אבחון.

לפי כתב האישום, בסוף החודש שעבר החליט הנער לבצע את הרצח מסיבה שאינה ברורה. הוא ככל הנראה החביא סכין מתחת לערימת עצים הסמוכה לביתו של הנדאווי, שנזקק לעזרת הזולת בפעולות יום-יומיות. ב-27 ליולי הוא הגיע לביתו של הנרצח, שישב בחצר. אשתו הגישה לנער קפה, ולאחר זמן קצר הוא עזב את הבית, אך נשאר בקרבת מקום.

כשאשתו של הנדאווי יצאה מהבית, הנאשם וידא כי הקשיש נותר לבדו והוציא לכאורה את הסכין ממחבואה. בכתב האישום מתואר כי הוא ניגש להנדאווי ששכב על הספה בחצר, נעמד מעליו ודקר אותו פעמים רבות בצוואר, בחזה, בגב ובראש. עוד נכתב כי הנער המשיך לדקור את הקורבן גם כשחלק מהסכין נשבר ונותר בגופו. לאחר מכן, הנער עזב את הבית ולקח עמו את הסכין ששימשה לכאורה לרצח.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: חיזבאללה גייס פלסטינים לפיגועי ירי והתאבדות בישראל
תיעוד: שולף סכין ודוקר צעיר במסעדה בטיילת בבת ים
"בריא ומלא בוויטמינים": קוריאה הצפונית מעודדת אכילת בשר כלבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully