וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 ימים של חגיגות: פסטיבל הבירה הראשון של קוריאה הצפונית

כמעט כמו מדינה נורמלית: אזרחים מקומיים ותיירים זרים התכנסו בסוף השבוע בבירה פיונגיאנג לפתיחתו של פסטיבל הבירה, שארגנה מבשלת הבירה המקומית טיידונגאנג. בין האירועים: הופעות מוזיקה חיה ותחרות טעימות

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

פסטיבל הבירה הראשון של פיונגיאנג, בירת קוריאה הצפונית, נפתח בסוף השבוע בטקס חגיגי. על פי סוכנות הידיעות הממשלתית, הפסטיבל הושק על ידי המנהיג קים ג'ונג און, שהבטיח להמשיך ולקיימו בכל שנה. תיעוד מהפסטיבל, שארגנה מבשלת הבירה המקומית טיידונגאנג, פורסם על ידי סוכנות הידיעות של המדינה המבודדת, ובו נראים אזרחים לצד תיירים זרים, נהנים מסוגים שונים של בירה, כולל בירת אורז, במתחם הפסטיבל.

צ'ו יונג נאם, יו"ר ועדת הפסטיבל, נשא דברים בפתח הפסטיבל, ואמר כי הוא מהווה הזדמנות להפגין את התחרותיות של בירת טיידונגאנג. בין אירועי הפסטיבל, על פי הדיווח הצפון קוריאני, היו הופעות מוזיקה במסעדה מיוחדת שנפתחה על סירה ששטה בנהר טיידונגאנג – על שמו נקראת הבירה, ותחרות טעימת בירות. הפסטיבל צפוי להימשך כ-20 ימים.

על פי דיווח של כתב סיני שהוזמן לפסטיבל, המשתתפים מתבקשים לשלם שלושה דולרים לכניסה לפסטיבל, וכרטיס הכניסה מקנה להם שתי בירות מהחבית ללא עלות נוספת. הבירה נמכרת בפסטיבל במחיר מוזל של בין 50 סנט ל-2.5 דולרים, ולצדה החוגגים יכולים לזלול עוף מטוגן או כבש.

עוד בוואלה! NEWS:
"מספר 35 בעמוד 459": צפני הרדיו המסתוריים בקוריאה הצפונית
12 שעות ביום: אזרחי צפון קוריאה מועסקים "כעבדים של המדינה" באירופה
הכל נשאר במשפחה? דודתו של מנהיג קוריאה הצפונית חיה בזהות בדויה בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully