וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שמעסיקה את ילדי העובדים בחופש הגדול: "מחכים להם שיגיעו"

10.8.2016 / 19:00

נערים שמלאו להם 14 מגיעים לעבוד בתשלום בבית ההשקעות מיטב דש. בין היתר, הם מבצעים משימות שאליהן לא מגיעים העובדים ביום-יום: "הם מסתערים על העבודה". טבלת ייאוש - המדור שסופר את הימים לסוף החופש

צילום: יותם רונן סטילס: יותם רונן עריכה: ניר חן

בין העובדים בבית השקעות מיטב דש נמצא גם רועי רום בן ה-16, שעתיד להתחיל את כיתה י"א בספטמבר הקרוב בתיכון מקיף יהוד, במגמת פיזיקה והנדסת תוכנה. במסגרת עבודתו בדסק הביטוח, הוא מקליד נתונים, מעדכן קבצים ועושה עבודות "בק-אופיס" נוספות.

רום מגיע לעבודה במקום כחלק מפרויקט של מיטב דש שפועל בשנים האחרונות, שבמסגרתו מגיעים ילדי העובדים שמלאו להם 14 לעבוד בתשלום בחופש הגדול למשך שבועיים בעבודות שונות. בשל ההצלחה הגדולה של הפרויקט, הוא פועל בשלושה מחזורים מדי קיץ. בחברה מקפידים שהילדים לא ישובצו במחלקה של הוריהם, ולהתאים את אופי העבודה לילד.

לקריאה נוספת:
ביזנס ופלז'ר: כשהמשרד מפעיל קייטנות בחינם לילדי העובדים
אין קייטנות, אין ימי חופש: הסבתות הפכו לפתרון של ההורים

רועי רום, עובד בחברות ההשקעות מיטב דש במהלך החופש הגדול. 8 באוגוסט 2016. יותם רונן, מערכת וואלה! NEWS
"הילדים מאוד עצמאים ומסתערים על המשימות". רועי רום/מערכת וואלה! NEWS, יותם רונן

"הילדים מאוד עצמאיים", אמרה מנהלת משאבי האנוש בחברה, שלומית לוי. "עד שאפילו לא רוצים להיפגש עם ההורים בזמן העבודה. חלק מהמשימות הן משימות שלא מגיעים אליהן בימים שבשגרה, כמו למשל, תיוק או משימות שממש מחכים לתקופה הקיץ כדי שהילדים יגיעו - ארכיון, או הקלדת נתונים באקסל. כשהם מגיעים הם מסתערים על המשימה ויש ילדים שמתדפקים על הדלתות ולא ניתן לקבל אותם בגלל גילם הצעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מפיג את השעמום של אוגוסט

עינת רום, אמו של רועי, היא סמנכ"ל הכספים בחברה. "רועי מגיע איתי בבוקר לעבודה", סיפרה באולפן וואלה! NEWS, "הוא נרתם לכל מה שצריך - שולח פוליסות ללקוחות, פותר בעיות, מעדכן נתונים ומראה בגרות". לדבריה, מדובר בחוויה מעניינת שעוזרת להפיג את השעמום והקשיים של חודש אוגוסט.

רועי, שהיה יחד עם אמו באולפן וואלה! NEWS, סיפר שכשהוא בא במגע עם לקוחות, הם הופתעו לשמוע את הנציג הצעיר. "היה להם קצת שוק, אבל התרגלו לזה", טען,"כשנותנים לי משימות, אני מבצע אותן על הצד הטוב ביותר. שוק ההון יכול להיות מפחיד אבל גם יכול להיות מרענן ומרתק לאנשים שאוהבים מספרים. אני מאוד נהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully