וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואשמת ברצח חברתה אחרי שתועדה מגישה לה קפה עם רעל

11.8.2016 / 10:18

סרטון קשה לצפייה מציג את רגעיה האחרונים של מירנה המסכנה שהורעלה במסעדה באינדונזיה. החשודה העיקרית ברצח היא חברתה הטובה מזה 7 שנים - שהתעצבנה עליה כשהעזה להתערב לה בחיים

צילום מסך

מצלמות האבטחה במסעדת אוליבר באינדונזיה חשפו את הרגעים המצמררים בהם אישה הורעלה למוות, ככל הנראה ע"י חברתה הטובה מזה 7 שנים. על פי החשד, החברה "הטובה", ג'סיקה וונגסו, כעסה על מירנה סליאין כשניסתה להתערב בעניינה האישיים והזמינה אותה לארוחה - שם הפתיעה אותה בכוס קפה קר - מהול ברעל ציאניד.

הסרטון המזעזע, שצולם ב-6 בינואר 2016, מציג את סליאין ברגעיה האחרונים שותה את כוס הקפה המורעל ומגיבה בכאבים, כשלצידה יושבת לא פחות ולא יותר - זו שחשודה בהרעלתה, חברתה ג'סיקה. השתיים גרו יחד כשלמדו במכללה לעיצוב של בילי בלו בסידני, אוסטרליה, ושמרו על קשר טוב מאז התפצלה דרכן.

אישה מורעלת במסעדה. צילום מסך
רגעיה האחרונים של מירנה - המסומנת בעיגול אדום/צילום מסך

וונגסו, תושבת אוסטרליה, נעצרה בחשד לרצח וממש לפני שהתיק נסגר מחוסר ראיות, הציגו המשטרה הפדרלית האוסטרלית פרטים חדשים על חייה של וונגסו ב-12 החודשים שלפני מותה של סליאין, הכוללים בין היתר מספר נסיונות התאבדות, איומי על קולגות לעבודה, תאונת דרכים בה הייתה מעורבת תחת השפעת אלכוהול וחשד להשחתת הרכב של בן זוגה לשעבר. המסמכים החדשים שהועברו למשטרת אינדונזיה בניסיון להרשיע את החשודה מחזקים את החשד שהיא סובלת מבעיות נפשיות קשות ושמעשיה נבעו מנקמה.

בתקשורת המקומית דווח שלידי התביעה הגיע מידע על שיחות שניהלה סליאין עם חברתה וונגסו, בהן הפצירה בה לסיים את הקשר עם בן זוגה דאז מאחר שהיה, לדבריה, סוחר סמים וגבר אלים. בסופו של דבר היא נפרדה ממנו, וכדי לנקום את כאבה, תכננה הנאשמת להרוג את מירנה, כך טוענים בכתב התביעה. כדי להגשים את חזונה, וונגסו יצרה קשר מחדש עם סליאין בווטסאפ ב-5 בדצמבר 2015 - יום לפני שהגיעה לאינדונזיה מאוסטרליה - והציעה לה להיפגש.

עוד באותו נושא

"כך נמלטתי מהקבר לאחר שארוסי קבר אותי בחיים"

לכתבה המלאה
הרעילה את חברתה בקפה עם ציאניד. פייסבוק, צילום מסך
מירנה שתתה את הקפה האהוב עליה/צילום מסך, פייסבוק

וונגסו הזמינה למפגש חברה נוספת שלמדה איתן, בון ג'וויטה (הן קוראות לה 'האני'), ושלושתן נפגשו במסעדה בקניון גרנד אינדונזיה. בחדשות ABC דווח השבוע שהתובעים טוענים שוונגסו הגיעה למקום לפני חברותיה והזמינה לסליאין את המשקה האהוב עליה - קפה קר ויאטנמי. אחרי שהקפה הוגש לשולחן, היא ישבה באמצע, הניחה את הקפה לימינה, הסתירה אותו בעזרת 3 שקיות מלאות קניות וביצעה את זממה. כשסיימה חזרה למקומה המקורי, הניחה את הקפה באמצע השולחן והעבירה את השקיות הצידה. כשהשתיים הגיעו היא אמרה לחברתה: "זה בשבילך מיר, אמרת שאת רוצה את זה". סליאין שתתה מזה ללא כל חשד ואמרה: "זה ממש לא טוב, זה איום ונורא".

הרעילה את חברתה בקפה עם ציאניד. Suppfied, צילום מסך
מירנה וג'סיקה היו חברות טובות פעם/צילום מסך, Suppfied

סליאין אחזה את ראשה ולאחר 2 דקות התמוטטה במושבה, כשראשה שמוט לאחור וקצף החל לצאת מפיה. בעוד האני קראה בשמה וניסתה להעיר אותה, וונגסו ישבה בשקט ולא הגיבה או ניסתה לעזור. בנתיחה שלאחר המוות נמצא שהקפה הכיל בתוכו 298 מיליגרם של ציאניד, כמות קטלנית לאישה בגודל של סליאין. בעלה של הנרצחת, אריאף סומרקו, שצפה בסרטון סיפר ל-ABC: "היא בבירור סבלה מכאבים עצומים. היא נופפה כמה פעמים את היד על פיה. הרעל היה קטלני והרס כל מה שעמד מולו. סיפרו לי שהקיבה שלה נחרבה לגמרי. קשה לי לדמיין מה היא הרגישה באותו רגע".

משפטה של וונגסו נפתח לפני כחודש באינדונזיה. הצוות המשפטי של וונגסו מתח ביקורת על דברי התובעים, בטענה שהם לא סיפקו כל ראייה באשר לדרך שבה נרכש לכאורה הציאניד ע"י מרשתם או על הדרך שבה היא לכאורה הכניסה את הציאניד למשקה.

הרעילה את חברתה בקפה עם ציאניד. טוויטר, צילום מסך
ג'סיקה וונגסו משחזרת את הרצח/צילום מסך, טוויטר

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully