וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה את בעלה עם המאהבת בסלון - והעיפה אותה מהבית ערומה

10.8.2016 / 14:21

המראות הלא נעימים של המאהבת העירומה ממררת בבכי ורועדת כולה גרמו לגולשים רבים לצאת דווקא נגד האישה הנבגדת שלטענתם הגזימה בהתנהגותה. אז בעד מי אתם: האישה הנבגדת או המאהבת?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פייסבוק

אנחנו לא נוהגים לגלות אמפתיה כלפי המאהב/ת שנתפס/ה על חם, אולם במקרה הזה קשה להישאר אדישים למראה של הצעירה המסכנה מזדחלת לה לפינה ורועדת בבכי כשהאישה הנבגדת גוערת בה על ששכבה עם בעלה. הסרטון המטריד הזה, צולם ב-3 לפנות בוקר ב-31 ביולי בבנגקוק, תאילנד ופורסם השבוע ברשת, והוא עורר תגובות דומות מהמון צופים שבמקום לתמוך באישה הנבגדת - כעסו על יחסה למאהבת ועל שהעיפה אותה מהבית ערומה.

כמו בכל סיפור בגידה, האישה חזרה הביתה מוקדם מהצפוי ומצאה את בעלה מקיים יחסי מין עם אישה אחרת על הספה בסלון. האישה הזועמת שלפה את הנייד וצילמה את בעלה המיוסר והמאהבת שלו שניסתה להסתתר ממנה. בסרטון נראית האישה שועטת לעבר התעירה העירומה, שהתכסתה בשמיכה כחולה, מצביעה עליה ולוקחת ממנה את השמיכה. זו בהיסטריה נדחקת לפינת הבית וממררת בבכי, כשהאישה הנבגדת לא מגלה כלפיה רחמים, נוזפת בה ומקללת אותה.

אישה העיפה מהבית את המאהבת ערומה. פייסבוק, צילום מסך
המאהבת מבוהלת מהאישה העצבנית/צילום מסך, פייסבוק

אחרי שניות קשות לצפייה, המאהבת בת ה-24, המכונה בתקשורת המקומית בשם מיס א', מרימה את הנעליים שלה וחומקת בזהירות אל המסדרון לעבר המעלית. שם היא מתיישבת צמוד לקיר וממשיכה למרר בבכי. הבעל בחולצת הטריקו הלבנה, שכל הזמן הזה לא עשה כלום, מיהר לנקות את עצמו מאשמה ונשמע מסביר לאשתו בקול חלש שזו אי הבנה ושהם לא ביחד. זה כמובן לא מונע ממנה להמשיך לגעור במאהבת ולצלם אותה מושפלת. על פי החדשות המקומיות, המאהבת נשמעת אומרת לה "ההורים שלי מעולם לא התייחסו אליי ככה" ו"את לא צריכה להתנהג אליי ככה".

הסרטון מסתיים כשהבעל חסר עמוד השדרה מעביר למאהבת את הבגדים, הטלפון והארנק שלה וזו ניגשת למעלית ויוצאת משם.

עוד באותו נושא

כיצד הגיבה הבחורה שתפסה את החבר בוגד במצלמה נסתרת?

לכתבה המלאה
אישה העיפה מהבית את המאהבת ערומה. פייסבוק, צילום מסך
המאהבת יוצאת מהבית עם הנעליים ביד ושום דבר עליה/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון הפך במהרה לוויראלי וגרם לרבים לדון בשאלה מי היה פה לא בסדר: האישה הנבגדת או המאהבת? חדשות פטאיה דיווחו שהמאהבת התלוננה במשטרה על ההשפלה שעברה באותו לילה ועל פרסום הסרטון שהפך אותה לכוכבת רשת בכל כורחה. האישה הנבגדת טוענת שהיא לא פרסמה את הסרטון ושלחה אותו רק לחבר קרוב אחד. שמועות נוספות טוענות שהאישה והבעל סיימו את מערכת היחסים שלהם עוד לפני התקרית המביכה הזאת. איזה צד אתם לוקחים בסיפור?

אישה מעיפה מהבית את המאהבת ערומה. צילום מסך
המאהבת ערומה מחוץ לבית/צילום מסך
אישה העיפה מהבית את המאהבת ערומה. פייסבוק, צילום מסך
הבעל מחזיר לה את התיק/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully