וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מל"ט של חיזבאללה מפציץ עמדות של המורדים באזור חאלב

כלי תקשורת של הארגון פרסמו את התיעוד של כלי הטיס תוקף יעדים של האופוזיציה בעיירה שמדרום לעיר האסטרטגית. זאת במקביל להמשך הקרבות בין המורדים לבין צבא סוריה

עריכה: טל רזניק

כלי תקשורת של חיזבאללה פרסם אמש (שלישי) תיעוד ממל"ט שתוקף עמדות של המורדים בחאלב. לפי הארגון השיעי, כלי הטיס תקף יעדים של מתנגדי המשטר בעיירה חלסה, שמדרום לעיר האסטרטגית שבצפון סוריה. הארגון כבר פרסם בעבר תיעוד של תקיפות באמצעות מל"ט, בגבול בין לבנון לסוריה.

הקרבות העזים בין כוחותיו של הנשיא בשאר אסד לאופוזיציה על השליטה על העיר נמשכו גם היום, כששני הצדדים מסרו דיווחים סותרים על ההתקדמות בשטח. הערוצים אל-מיאדין ואל-מנאר, המזוהים עם משטר אסד וחיזבאללה, דיווחו כי כוחות המשטר כבשו מחדש אזורים בדרום-מערב העיר וחסמו וקטעו את נתיב האספקה שפתחו המורדים בסוף השבוע.

עם זאת, המורדים דחו את הדיווחים הללו. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, הצבא והמילציות הנאמנות לו לא השתלטו על שטחים חדשים, אך הצליחו לחסום את תנועת המורדים באזור בשל הפצצה כבדה.

ביום שבת פרצו המורדים, בראשות ג'בהת פתח א-שאם - ג'בהת א-נוסרה לשעבר - את הכתר שהטיל המשטר על השכונות המזרחיות בחאלב במשך שלושה שבועות. במתקפה נהרגו מאות אזרחים ובני אדם והיום הזהירו באו"ם כי לשני מיליון תושבים אין אספקה קבועה של מים ושל חשמל בשל פגיעה בשתיות.

(עדכון ראשון: 22:46)

תיעוד: מל"ט של ארגון חיזבאללה תוקף מטרות בחאלב שבצפון-מערב המדינה. ספק 500
עשן מיתמר מאחד היעדים שהופצצו בידי המל"ט של חיזבאללה, היום/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully